סאיק MG550אחרי מאבק משפטי ממושך קיבלה חברת לובינסקי אישור ממשרד התחבורה להתחיל בשיווק המכוניות של חברת סאיק (SAIC) הסינית. שיווק המכוניות של סאיק היה אמור להתחיל בארץ עוד בסוף 2009, ותחת תקינת יורו 4, אבל משרד התחבורה לא אישר את כניסת הכלים לישראל.
בלובינסקי פנו לבג"צ והפעילו לחצים על המשרד מכיוון שלטענתם המכונית עמדה במלוא הדרישות הנהוגות בשוק המקומי באותה תקופה. במגעים שנערכו בין שר התחבורה ישראל כץ לבין שגריר סין בישראל (ZHAO JUN) הוסכם לבסוף על מתן אישור לייבוא של 360 מכוניות לארץ. המשלוח הראשון של כ-200 מכוניות יגיע ארצה כבר בסוף חודש יולי הקרוב. ההגבלה המוזרה, שאינה מוכרת או מקובלת בשוק המקומי, היא מעין פשרה שאפשרה מן הסתם למשרד התחבורה לרדת מהעץ. בכך יהפוך לובינסקי ליבואן הראשון לשווק מכוניות סיניות בארץ ואלה ישווקו תחת השם קאר-איסט (Car East).

הסנונית הראשונה של סאיק אשר תגיע לישראל היא ה-MG550 ומבוססות על פלטפורמת הרובר 75 המנוחה. הסיבה שהיא תגיע אלינו תחת שם המותג MG ולא רובר, היא היות ולסאייק בעלות רק על שם המותג MG (המותג רובר שייך כיום לטאטא).


כאמור, MG550 אולי מבוססת על רובר 75 הסאלונית, אולם היא קטנה ממנה בכל ממד וממקמת את ה-550 בלב קטגוריית המשפחתיות הגדולות. מידותיה הן: 462 ס"מ אורך, 183 ס"מ רוחב, 148 ס"מ גובה ו-270.5 ס"מ בין סרנים. נפח תא המטען עומד על 452 ליטר. אלינו תגיע ה-MG550 כאשר היא מצוידת במנוע 1.8 ליטר מוגדש טורבו עם 160 כ"ס ותיבה אוטומטית בעלת חמישה הילוכים. הביצועים: תאוצה מ-0 ל-100 קמ"ש ב-10.8 שניות ומהירות מרבית של 205 קמ"ש.
באגף הבטיחות נמצא את המקובל: 6 כריות אויר,ABS , ASR, EBD ומערכת בקרת יציבות כאשר באגף המותרות נמצא מעבר לבקרת אקלים, מערכת שמע, וחישוקים קלים האופייניים לקטגוריה, גם ריפוד עור ותפעול חשמלי למושב הנהג.

בלובינסקי טרם פרסמו את מחירה של ה-550, אולם בעבר הם הודיעו שלא מדובר ב"מחירי חצי חינם" אלא בכאלה שהינם תחרותיים ביחס לפלח. לגבי ה-MG550 הם דברו על תג תחרותי ביחס למשפחתיות הגדולות המצויידות שינוע סביב 140,000 שקלים. בלובינסקי מקווים להוסיף להיצע במהלך 2011 גרסאות נוספות (מצויידות פחות) של ה-MG550 כמו גם דגמים נוספים. אלו כבר יגיעו עם תקינת יורו 5 ובראשם ה-MG350 הקטנה יותר וה-MG6 מחומשת דלתות שחולקת בסיס עם ה-550.