ה-U9, אולי בדומה לרכב השטח U8, משקפת עד כמה משתדלת BYD ליצור הבחנה בינה לבין יצרני רכב עולמיים תוך שימוש בשיטות טכנולוגיות חדישות, חלקן מעט גימיקיות, ומתיחת הגבולות של מעטפת הביצועים. ה-U9 אינה מכונית העל החשמלית היחידה בעולם אבל בזכות התשתית שעומדת מאחוריה והיתרון של BYD בפיתוח סוללות היא ללא ספק עשויה להיות בין האמינות שבהן; BYD תשווק אותה עם חבילת אחריות שנקראת "תלת-חשמלית" המקיפה את כל הרכיבים לאורך מחזור חייו של הדגם.
מבעד לקוסמטיקה והיציבה הקלאסית שכל כך מאפיינת רכבי קצה, ה-U9 מתהדרת באורך כולל של קרוב לחמישה מטרים, רוחב של שני מטרים ובסיס גלגלים של 2.9 מ', עם גובה של 1.3 מ'. המערכת החשמלית שלה מבוססת על ארבעה מנועים חשמליים שמתכנסים יחדיו להספק כולל של 1,300 כוחות סוס ו-169 קג"מ. ה-U9 גם מצוידת בהתאם למיצובה היוקרתי במנגנון ה- DiSus-X, שמאפשר לה לקפוץ בעמידה, לנהוג על שלושה גלגלים ואפילו לרקוד.
היא תאיץ מעמידה ל-100 קמ"ש ב-2.8 שניות ועד מהירות מרביל של 306 קמ"ש, בעוד מיאוץ ל-400 מטרים מסתיים בפחות מ-10 שניות. סוללת ה-80 קווט"ש תספק לה טווח נסיעה של 450 קילומטרים לפי המדדים הסיניים, כלומר באיזור ה-38- קילומטרים במחזור WLTP אירופי תקני. טעינה מ-30 ל-80%, נעשית ב-10 ד' במסוף מהיר. טעינה בעמדה ביתית - 7 שעות.