לקראת תחילת 2025 השיקה MG בישראל שני דגמים היברידיים ראשונים – הסופרמיני 3 ודגם הפנאי הקטן ZS. למרות שזו תוספת משמעותית להיצע שעמד עד כה על שני דגמים – דגם הפנאי MG4 והסטיישן MG5 – הרי לפי דני שביט, מנכ"ל חברת לובינסקי היבואנית, זוהי רק ההתחלה.

לפי שביט עד סוף 2025 יהיו ל-MG בישראל לא פחות מעשרה דגמים, ואלה יוצאו עם כל סוגי המנועים המקובלים כיום: בעירה פנימית עם טורבו-בנזין, היברידיות רגילות וגם נטענות, חשמל בלבד. 

היצע זה אמור להביא את רמת המסירות של מותג MG עם סיום 2025 ליותר מ-10,000 יחידות, זאת לאחר שנת שיא למותג ב-2024, שתסתיים עם כ-6000 מכירות. 

המרוץ לצמרת של MG
צילום: רונן טופלברג
 

מתוכנית לדגמים

ב-2025 צפויים להגיע שלושה דגמי פנאי חשמליים – הקומפקטי S5, הבינוני S6 והגדול S8 – ואליהם תצטרף מכונית הספורט הדו-מושבית סייברסטר, גם היא חשמלית, כולל גרסה עם 543 כ"ס. 

דגם זה נוסף הוא דגם הפנאי HS (המכונה בארץ עד כה EHS) לאחר שעבר מתיחת פנים. דגם זה צפוי בגרסה היברידית-נטענת אך וייתכן כי ישווק כאן גם בגרסה היברידית רגילה, גם בגרסת בנזין. הרבה מכך תלוי בשינויים בשיעור המס הירוק שייכנסו לתוקף בתחילת 2025. 

כידוע, היקף המכירות של דגמים היברידיים-נטענים ירד מאוד בשנים האחרונות לאחר שהשינויים במיסוי פגעו באטרקטיביות הגבוהה שלהם שהייתה בתחילה. עם זאת, ייתכן והוזלה בעלויות הייצור של היצרן יחד עם שער מטבע משופר ליצוא מסין יעשו אותם אטרקטיביים יותר בהמשך, כך שיקזזו את העלייה במיסוי. 

דגם נוסף יהיה משפחתית עם הנעה היברידית בהספק גבוה, וממדיה קרובים לאלה של MG7 המרשימה בעיצובה. 

בנוסף, צפויות להגיע ב-2025 גרסאות בנזין ל-MG3 ול-ZS החדשות, ואלה תהיינה זולות מהגרסאות ההיברידיות.

המרוץ לצמרת של MG
צילום: אלי שאולי