הגרסה החדשה שח מאזדה CX-5 זריזה יותר עם האצה ל-100 קמ"ש ב-8.6 שניות לעומת 9.5 שניות של הגרסה היוצאת, והיא כוללת גם מערך עצור והתנע. רמת האבזור לא השתנתה וכמו בעבר גרסת ההנעה הכפולה תוצע ברמת 'אקזקיוטיב' ו'פרמיום' המהודרת, ביותר בהיצע. המחירים לא השתנו באופן מהותי ויעמדו על 189,000 שקלים לגרסת הבסיס ו-216,000 שקלים לגרסה המצוידת.
גרסה חזקה יותר למאזדה CX-5 בארץ
מאזדה CX-5 מקבל את מנוע ה-2.5 ליטר של ה-6הגרסה החדשה שח מאזדה CX-5 זריזה יותר עם האצה ל-100 קמ"ש ב-8.6 שניות לעומת 9.5 שניות של הגרסה היוצאת, והיא כוללת גם מערך עצור והתנע. רמת האבזור לא השתנתה וכמו בעבר גרסת ההנעה הכפולה תוצע ברמת 'אקזקיוטיב' ו'פרמיום' המהודרת, ביותר בהיצע. המחירים לא השתנו באופן מהותי ויעמדו על 189,000 שקלים לגרסת הבסיס ו-216,000 שקלים לגרסה המצוידת.