בשונה מהלה קרוס, הריגל זוכה גם לעדכוני הנעה. גרסת ה-2.0 ליטר טורבו, שהוצעה עד כה בשני הספקים, תוצע מעכשיו במהדורה אחת – זו בעלת ההספק החזק יותר. היא נקראת ריגל טורבו GS והיא מגיעה עם 259 כ"ס ו-40.8 קג"מ ב-1,700 סל"ד. המנוע משודך לתיבת 6 הילוכים אוטומטית שמעבירה את הכוח, לראשונה בדגם, אל כל הגלגלים. קיימת גם גרסת הנעה קדמית, אותה גם ניתן לרכוש (בחו"ל, כן?) עם תיבת 6 הילוכים ידנית. לצד הטורבו משווקת גם גרסת 2.4 ליטר אטמוספרית עם תגבור חשמלי שמספקת 182 כ"ס ו-23.7 קג"מ ב-4,900 סל"ד.
מבחוץ, מתיחת הפנים למשפחתית של ביואיק כוללת פנסים חדשים מלפנים ומאחור, עם פנסי LED ליום וגם פגושים עדכניים. כמו בעדכון של הלה קרוס, גם האחות הקטנה מקבלת תא נוסעים מעודכן עם עיצוב חדש לקונסולה המרכזית ותוספות לרשימת האבזור ולמערכות הבטיחות. בין השאר תמצאו כאן מערכת להתראה בעת סטייה מנתיב, התראה מפני התנגשות, התראה לעצמים שבנקודות עיוורות ובקרת שיוט אקטיבית.