אחיות לפלטפורמה: טויוטה אוריס, לקסוס HS.
הקורולה הוצגה במתכונתה הנוכחית אי-שם בשנת 2006, ומשווקת בישראל עם יחידת כוח אחת בלבד: בנזין 1.6 ליטר (124 כ"ס) ותיבת הילוכים אוטומטית רובוטית. רבות נכתב אודות התיבה הרובוטית הזו בעלת המצמד הבודד, אשר חוסר העידון שבה גרם לרבים לסלוד מהדגם. בנוסף, המכונית הגיע עם מפרט בטיחותי חסר; בעוד שאת ציון 5 הכוכבים במבחני הריסוק האירופאים היא השיגה עם 7 כריות אוויר, אצלנו גרסת הבסיס הנמכרת ביותר, שווקה עם 4 כריות בלבד וללא בקרת יציבות. במרץ 2009 החלה היבואנית לשווק את הקורולה עם תיבה אוטומטית (4 מהירויות) טובה בהרבה מהרובוטית אשר שווקה במקביל ויועדה בעיקר לציי רכב. לקראת סוף אותה שנה וכשנתיים וחצי אחרי נחיתתה, החליטה היבואנית להפסיק את שיווקה של הגרסה הרובוטית והוסיפה מערכת בקרת יציבות למפרט הבטיחות (מאחר וזו האחרונה הפכה למערכת חובה בכל דגם חדש בישראל בינואר 2010).
כשנה אחרי נחיתת הקורולה האוטומטית, יוני 2010, הגיע לישראל גרסה מעודכנת של הקורולה שכללה שינויים קלים למראה החיצוני ושידרוג לרמת האבזור, אבל את מספר כריות האוויר בגרסת הבסיס היבואנית לא שינתה. רק בתחילת השנה הזו, הקורולה ישרה קו בכל הנוגע לבטיחות כשהמשפחתית של טויוטה מוצעת עם 7 כריות אוויר כסטנדרט כבר מגרסת הבסיס. השינוי האחרון בדגם התרחש באמצע שנה זו עם הוספת מערכת מולטימדיה בעלת מסך מגע כסטנדרט לכל רמות האבזור.
בתוך תא הנוסעים ניכר מרווח טוב ליושבים מלפנים ומאחור כשאיכות ההרכבה אינה מצטיינת. הביצועים גם בגרסה הרובוטית וגם באוטומטית טובים מאוד וכך גם תצרוכת הדלק. אם כי המתחרות החדשות כבר מציעות נתונים מעט טובים יותר. נוחות הנסיעה ממוצעת לקטגוריה וכך גם התנהגות הכביש. כיום התמורה למחיר סבירה, אך פחות טובה ממרבית מתחרותיה.
כל מה שרע: איכות הרכבה, תיבה רובוטית, גיל.
מה מקבלים: משפחתית אפרורית בעלת מוניטין.
גרסה נבחרת: GLI פלטינום – הזולה בהיצע וגם מאובזרת.