סיפורה של האוריס שמוצעת אך ורק עם תיבה רובוטית מעט שונה. המכונית שמיוצרת בבריטניה התייקרה מאוד בחודשים האחרונים בגלל השינויים בשערי המטבע ומחירה הפך גבוה מדי. העובדה שהיא צוידה רק בתיבה רובוטית לא סייעה לה ולכן החליטו ב'יוניון מטורוס' להפסיק את יבואה.
עם זאת, כבר עתה כמעט ברור שהאוריס תחזור אלינו – במהדורה שונה – במחצית השנייה של 2010. המהדורה ההיברידית שתנחת כאן בסוף הקיץ. מכונית שתהנה מהקלות מס ותוכל להוות אלטרנטיבה מוזלת לפריוס. זה גם אומר שהיא תהווה תשובה מעניינת של טויוטה להונדה אינסייט הזולה יותר. לפחות כרגע בטויוטה ישראל מתכוונים לשווק בארץ רק את האוריס ההיברידית. מדובר אגב, בצעד טבעי למדי שכן האוריס משתמשת ביחידת הכוח של הפריוס החדשה.
כך או כך, כדאי להזכיר שהפסקת יבוא דגמים אלה לא ממש תשפיע לרעה על מצבה של טויוטה ישראל. זו מתכוננת לשנה מוצלחת ביותר עם עליית מכירות משמעותית. כפי שסיפרנו כרמון בעת השקת הלנד קרוזר, הוא מצפה לעליית מכירות מ-18,5000 ל-21,000 כלי רכב בשנה הבאה.