מדברים הרבה על ה-E טייפ, האם אתה רואה קשר?
"תהיה והיא תיראה נהדר כקופה. ובכלל ה-F תתאים ללקוחות שאוהבים לתפור את המכונית ויהיו לנו הרבה גרסאות. היו ויכוחים איזו גרסה להציג קודם. הקופה נותנת הצהרת עיצוב גדולה יותר והיא יותר ספורטיבית אבל הקונברטיבל מאוד מבוקשת באמריקה. לכן החלטנו להתחיל עם זו."
"זה בסיס שונה. המכונית הזו קצרה ורחבה יותר מה-XK וכשנוהגים בה היא תרגיש הרבה יותר ספורטיבית."
מה האתגר הגדול בעיצוב מכונית שכזו?
"בשלוש השנים הבאות נייצר פי שלוש מכוניות. יש לנו תוכניות גדולות. אנשים רוצים מכונית קטנה וחסכונית יותר וצריך לפנות לקהל צעיר יותר. היו לנו תקופות קשות אבל כעת אנחנו רוצים לגדול מהר עם הרבה מוצרים חדשים. טאטא מאוד תומכת בנו."
"השוק של ב.מ.וו סדרה 3 ואודי A4 מאוד חשוב מבחינת מאסה וגם כדי להכניס לקוחות למותג. לגבי מכוניות קטנות יותר צריך לבחון איך הן יתפסו על ידי הלקוח. הן צריכות להיות יוקרתיות ומפנקות מאוד כדי שיתאימו לו."
ומה עם SUV? מותר לכם לעשות?
"העניין ב-SUV בשווקים החדשים כמו הודו וסין גדול. אין שם את האבחנה שמותג מסוים לא עושה כלי כזה. אם תלך לסוכנות של פורשה בסין ישאלו אותך למה הם מוכרים מכוניות ספורט. הכבישים שם לא טובים והנהגים מחפשים ביטחון בישיבה הגבוהה. כיום אין סיבה שלא נעשה SUV. אם נעשה זאת הוא יהיה היפה ביותר ואנחנו יכולים להשתמש בידע ההנדסי הטוב בתחום עם לנד רובר." זה המקום לומר כי טומאס לא חדש לתחום, הוא היה אחראי על מכונית התצוגה שחשפה את תפיסת האווק...