ברשימת השדרוגים השתדלה מאזדה לגעת בכל אחד מתחומי העניין במכונית. זה מתחיל מבחוץ, עם מתיחת פנים קלה הכוללת פגוש קדמי חדש עם מראה מעט יותר אגריסיבי ומאפיינים יותר אווירודינאמיים. עוד בתחום המראה תתווסף גם צביעה חדשה וגימור חדש לגלגל ההגה.
בתחום ההנאה מנהיגה, שיפרה מאזדה את תגובת המצערת כך שתספק לנהג תחושה של תאוצה יותר ליניארית בגרסאות הידניות. הבלמים שופרו גם הם וביחד עם האווירודינאמיות של הפגוש הקדמי, מבטיחה מאזדה חוויית נהיגה משופרת.
בתחום האבזור בחרה היצרנית היפנית לשפר את המצב דווקא עבור הולכי הרגל, עם מכסה מנוע שמתרומם בזמן פגיעה – מה שמאפשר לו לספוג פגיעה בצורה טובה יותר.
בחודש מאי השנה הכריזה מאזדה על שיתוף עם קונצרן פיאט על פיתוח משותף של מכונית רודסטר חדשה שככל הנראה תהווה את הדור הבא של ה-MX5, ובנוסף תשווק גם תחת המותג אלפא רומיאו.