הקטנה של סיטרואן חוזרת אלינו עם מחיר תחרותי של 67,000 שקלים לגרסה הידנית ו-72,000 שקלים לרובוטית, שתכלול גם דיפון עור לגלגל ההגה ובורר ההילוכים. ה-107 המחודשת, שתיבדל ברמת גימור גבוהה יותר במעט (פנסי ערפל, פנסי לד לתאורת יום ושמשות כהות מאחור) תעלה 70,000 שקלים בגרסה הידנית ו-75,000 שקלים לגרסה הרובוטית (גם היא עם דיפון עור להגה ולבורר). הדגמים המחודשים מצוידים במנוע שלושה הצילינדרים המוכר שמייצר 68 כ"ס (160 קמ"ש והאצה למאה ב-12.3 שניות בגרסה הידנית), אך לפי היצרנית הם מעט חסכוניים יותר (ב-4% בגרסה הידנית וב2% ברובוטית).
מעניין לציין שבטויוטה צופים שמחיר האייגו המקבילה יחל מאזור ה-70,000 שקלים, בדומה למחיר ה-107.
כדאי להזכיר שבזמנו עצר משרד התחבורה את ייבוא ה-C1 בגלל אי עמידה בתקן החדש להגנה על הולכי רגל – שבאירופה מחויב רק במכוניות שייצורן החל אחרי ספטמבר 2010 ולא בדגמים שייצורם החל קודם. אלא שמשרד התחבורה לא הבדיל בין מכונית חדשה לגמרי לבין כזו שהיא חדשה רק בשוק הישראלי. בכל מקרה הנושא שופר במתיחת הפנים שעברו לאחרונה המכוניות.