כאמור, המכונית החשובה ביותר בהסתערות על ישראל תהיה אופל אסטרה החדשה המתבססת על הפלטפורמה שמשמשת גם את שברולט קרוז. האסטרה תגיע מצוידת בתיבה אוטומטית עם שישה הילוכים ומנוע 1.6 ליטר (115 כ"ס, 182 קמ"ש מרביים והאצה למאה ב-13.3 שניות) או 1.4 ליטר מוגדש טורבו (140 כ"ס, 201 קמ"ש, 10.2 שניות). המחירים יהיו תחרותיים בהרבה ממה שהתרגלנו מאופל בעבר ויהיו קרובים מאוד לאלה של מובילות השוק. האסטרה 1.6 ליטר תעלה 122,000 שקלים בגרסת "ציי הרכב" ו-125,000 שקלים בגרסה "הפרטית" כשההבדל ביניהן הוא בקרת האקלים המפוצלת, חישוקים קלים, הגה מדופן עור ותפעול מערכת השמע מההגה. בנוסף, תוצע גם גרסת הספורט-טורר (סטיישן) שתעלה 129,000 שקלים. גרסת ה-1.4 ליטר תגיע רק ברמת האבזור הגבוהה ותעלה 135,000 שקלים.

ספינת הדגל של אופל בארץ תהיה אופל אינסיגניה הגדולה שתגיע עם מנוע ה-2.0 ליטר טורבו (220 כ"ס) ותיבה אוטומטית עם שישה הילוכים (240 קמ"ש, 7.8 שניות למאה). המכונית תוצע בשלוש תצורות מרכב: 4 או 5 דלתות וספורט-טורר ובמחיר של 175,000 שקלים, 178,000 שקלים ו-185,000 שקלים בהתאמה. בשלמה מכוונים אותה לתחרות מול פולקסווגן פאסאט והונדה אקורד אך לא מול הגזרה התחרותית יותר של התחום שם ממקומות מאזדה 6, סובארו B4 ופורד מונדיאו למשל.
לאופל תוכניות מרובות (על כך בהמשך) אך הדגם הבא שיגיע לארץ יהיה המריבה, מיניוואן קומפקטי שהוצג בתערוכת ז'נבה לפני כשנה. תחילה יגיע הרכב בגרסת דיזל אוטומטית ואחרי כן עם מנוע בנזין.
