שברולט קרוז 2020 חוות דעת
נבדק על ידי אלגוב אוהד-
רקע כללי
הדור השני של הקרוז הושק עוד באמצע 2015, אך שיווקו בפועל החל רק באמצע 2016 - כשלישראל הוא הגיע בנובמבר 2016.
מדובר ברכב חדש לחלוטין, המבוסס על רצפה חדשה, ואשר עושה שימושי במכלוליםחדשים - כולם דומים לאלו של אופל אסטרה החדשה שיצאה לשוק קצת קודם לכן.
הקרוז החדשה גדולה (ונמוכה) ביחס לדגם הפורש, ואף קלה ממנו באופן משמעותי (בכ-110 ק"ג); יחד עם מנוע חזק וטענות להתנהגותכביש טובה מבעבר, ייתכן והקרוז תפתיע מבחינה דינאמית.
בארה"ב מוצעת הקרוז עם מערך בטיחות אקטיבי מתקדם, אולם באופן מאכזב אין מערך זה מוצע בארץ הקודש.
הקרוז החדשה מוצעת בישראל בגרסאות סדאן והאצ'בק.
-
עיצוב ונוכחות
הקרוז בהחלט נראית מודרנית ונאה, גם אם לא ממש בולטת במגרש החניה.
-
תא נוסעים ומטען
תא הנוסעים של הקרוז סובל מחוסר אחידות.
 
מצד אחד, התא בנוי מחומרי דיפון איכותיים וייחודיים ומציע חלל מרווח לנוסעים.
 
מנגד, איכות ההרכבה לא מרשימה והמרווח ליושבים מאחור לקוי עבור אנשים שגובהם מעל 1.70 מ'.
 
תא המטען גדול ונוח לשימוש, למרות נתון הנפח הפסימי.
-
מנוע וביצועים
יחידת ההנעה של הקרוז היא אחת מנקודות החוזקה שלה, תרתי משמע.
 
מדובר באחת המשפחתיות החזקות בקטגוריה והתחושה מאחורי ההגה אכן כזו. צריכת הדלק שנמדדה במבחן הייתה כ-13 ק"מ/ ל'.
-
נוחות והתנהגות
נוחות הנסיעה בקרוז בהחלט טובהף למרות כיול מתלים מרוסן בבסיסו.
 
המתלים המוצקים תורמים להתנהגות כביש בטוחה ורהוטה, גם אם לא מהנה.
-
תמורה למחיר
הקרוז נהנית מיחידת הנעה מוצלחת, מתלים טובים ואבזור ייחודי בחלק מהגרסאות.
 
יחד עם זאת, היעדר מערכות בטיחות אקטיביות מקוריות פוגם באטרקטיביות החבילה.
-
מה חדש בשברולט קרוז 2020
אין שינויים בדגם בשנה זו.
-
סיכום
צעד קטן לקטגוריה, צעד גדול לשברולט.