כדאי להדגיש שהגדילה הזו של סוזוקי תבוא ללא חידושים מהותיים במבחר הדגמים ומבלי שסופרים את הקיזאשי, המשפחתית הגדולה שתנחת כאן בסוף השנה. לפחות בתחילת הדרך מאמין נטע שהבשורה כאן לא תהיה בכמויות, אלא בכניסה לתחום בו סוזוקי מעולם לא הייתה. לדבריו גרסת ה-2.4 ליטר, שתהיה הבסיסית בהיצע, לא תהיה זולה ותתחרה בגרסאות היקרות של מאזדה 6 ושות'. "אני מאמין שבצד הלקוחות הפרטיים נרשום גידול בזכות מכירת הקטנות ואילו המשפחתיות יסייעו לנו לגדול בציי הרכב". כל זה אומר שלמתחרים כדאי בהחלט לפקוח עיין על סוזוקי.
בסוזוקי ישראל מתכוננים לשנת שיא
צבי נטע מנכ"ל מכשירי תנועה מצפה לעליית מכירות גדולה ביותר לאלופת הקטנותכדאי להדגיש שהגדילה הזו של סוזוקי תבוא ללא חידושים מהותיים במבחר הדגמים ומבלי שסופרים את הקיזאשי, המשפחתית הגדולה שתנחת כאן בסוף השנה. לפחות בתחילת הדרך מאמין נטע שהבשורה כאן לא תהיה בכמויות, אלא בכניסה לתחום בו סוזוקי מעולם לא הייתה. לדבריו גרסת ה-2.4 ליטר, שתהיה הבסיסית בהיצע, לא תהיה זולה ותתחרה בגרסאות היקרות של מאזדה 6 ושות'. "אני מאמין שבצד הלקוחות הפרטיים נרשום גידול בזכות מכירת הקטנות ואילו המשפחתיות יסייעו לנו לגדול בציי הרכב". כל זה אומר שלמתחרים כדאי בהחלט לפקוח עיין על סוזוקי.