
למבורגיני רואה את גרסת ההנעה-האחורית החדשה כמיועדת לאלו המעדיפים חווית נהוגה טהורה ופשוטה יותר, ועל כך אנו חייבים למחוא כפיים. בשל היעדר ההנעה הכפולה הקבועה תזכה המכונית לזנב שמח יותר, ולמבורגיני מתייחסת לכך במפורש בהודעה לעיתונות ומזכירה את אופיו הלינארי של המנועכמאפשר שליטה קלה על החלקת הזנב. ה-LP550-2 אף מקבלת מערכת ESP חדשה עם מצב מיוחד, Corsa, המאפשר זוויות החלקה משמעותיות לפני שהמערכת נכנסת לפעולה. כל מערכות השילדה ואפילו האווירודינמיקה שונו והותאמו כדי להתאים לאופי החדש והמאד שונה של העברת הכוח; כל רכיבי המתלים כוילו מחדש, הצמיגים גם הם ייחודיים לגרסה זו. הדיפרנציאל האחורי מוגבל ההחלקה (עד 45 אחוז) תוכנן מחדש – הכל בכדי לעמוד בשינויים בשיטת ההנעה ובהתנהגות השונה הצפויה במכונית כזו ביחס לאחיותיה כפולות ההנעה.
בכדי לבדל את ה-LP550-2 מיתר אחיותיה למשפחה זוכה המכונית לפס לבן-זהב החוצה אותה לאורכה ול-8 אפשרויות צביעה שונות לגרסה זו. מאחורי החישוקים הקלים הצבועים אפור בהיר יוצעו הקליפרים בשחור, כתום או צהוב. המנוע המפואר יציץ מבעד למכסה פלסטיק שקוף ולא מתחת לחיפוי מתכת כיתר גרסאות הגייארדו. מושבי העור הכל-שחורים זוכים לפס לבן בהיקפם והצבע הלבן חוזר גם על העור העוטה את הקונסולה המרכזית. מערכת ניווט, מצלמה אחורית והאפשרות להעלות את גובה המכונית כדי לעבור על פני מכשולים יוצעו כסטנדרט. כל מכונית תזכה לחתימה אישית של נהג המבחן ולציון מספרה הסידורי מבין 250 מכוניות אשר תיוצרנה.
מחירה של המכונית כבר ננקב על-ידי למבורגיני ועומד על 162,000 אירו באירופה וכ-220,000 דולר בארה"ב, בשני המקרים לפני מסים מקומיים. אנו משערים כי גרסת רודסטר בדומה לאחות הגדולה, המורצ'ילגו לא תהיה חלק מהמגוון, למרות שלא ניתן לקבוע זאת בוודאות. גרסה משטרתית, בוודאות לא...