"הסיבה שבחרנו במראה מיוחד לאינסייט" מסביר מוטואקי מינווה האחראי לעיצוב המכונית, "לא הייתה הפריוס אלא שיקולים שלנו. היום הנושא הסביבתי משמעותי והתחום האווירודינמי היה חשוב לנו. רצינו רכב היברידי שיתאים לקהל מגוון ולכן הלכנו על מכונית עם חמישה מושבים, חמש דלתות ועם מרחב גדול לנוסעים ומטען. אם תעשה זאת באופן האידיאלי מבחינה אווירודינמית תקבל צורה כזו. גם לאינסייט הראשונה הייתה צללית כזו". הונדה אינסייט - הגרסה הסדרתית מה לקחתם מהאינסייט המקורית?
"את הידע לגבי היעילות האווירודינמית".
האינסייט הראשונה נכשלה מדוע?
"אם ננסה להיות אובייקטיבים הסיבה היא שעקבנו יותר מדי אחרי צריכת הדלק לעומת השימושיות. הלכנו על כלי דו-מושבי כדי שיהיה קל, השקענו יותר מדי בצורה אווירודינמית. בנינו מכונית מאלומיניום ויצרנו משהו יקר מדי מכדי שהלקוח יוכל לקבלו. הגזמנו בחיפוש החיסכון אבל להזכירך, באותו זמן זו הייתה המכונית החסכונית בעולם וגם הנמוכה ביותר מבחינת פליטת CO2".
והפעם?
"הטעות באינסייט הייתה שהגבלנו את הלקוח יותר מדי. הפעם יצרנו מכונית נורמאלית ונגישה עם מחיר שיהיה בין הג'אז לסיוויק. היא לא יקרה והיא תפנה לקהל רב".
על איזו פלטפורמה היא מבוססת?