אז באיזה דרך בחרתם לשפר?
"אני חושב שעשינו יותר 'זומזום', יותר ספורט. אבל יחד עם זאת חיפשנו דרך לשמור על הלקוחות ולא לברוח מהמקור".
אז העדפתם ללכת על אבולוציה?
"במובן מסוים כן. כי אנחנו צריכים למצוא יותר עקביות בשפה העיצובית שלנו. מאזדה היא כעת חברה יותר בוגרת, יותר מבוססת וזה חשוב להיות המשכי. אבל יחד עם זאת, ה-3 צריכה גם להרגיש צעירה, וחצופה כאילו היא נושכת את האחות הגדולה שלה".
האם אתה מרגיש שאתם צריכים אחות גדולה למאזדה6?
"אנחנו עדיין צריכים להרוויח את הדרך שלנו למעלה. לדעתי הרבה יותר מעניין להביט למעלה, אבל מצד שני, ההצלחה שלנו עם מאזדה2 למדה אותנו שכדאי לנו להיות גם שם ולבדוק אפילו מכוניות קטנות יותר".
יש כבר החלטה על מאזדה1?
"התעשייה עוברת מהפכים וקשה לדעת איפה נהיה מחר. אבל אני מקווה שתוך כמה חודשים נחליט".
היו ימים שמאזדה אמרה שהיא קטנה מכדי ליצור מכונית תצוגה שלא יורדת לכביש. זה השתנה בשנים האחרונות עם סדרת הנגארה ואפילו עם ה'קיורה' שאנו רואים כאן בפריז?
"נכון. אנחנו מרגישים שעיצוב הולך ונהיה חשוב יותר עבורנו ורואים שמתחרים מעתיקים אותנו. אנחנו בהחלט דוחפים את נושא העיצוב קדימה ולדעתנו זאת הדרך הנכונה להראות את כוונותינו".
אז האם יש בכל סדרת הנגארה קשר מציאותי לעתיד של מאזדה?
"בכל סדרת הנגארה, הזומזום הושפע מהטבע וזה כיוון מעניין. חיפשתי דרך למצוא רוח חדשה, אמוציות והתרגשות בעיצוב שלנו. כשבנינו את המכוניות ראינו שהרבה אנשים נוגעים בהם כדי להבין ולבחון את הצורה. אבל אנחנו מאוד רציניים עם המכוניות האלה, זו הדרך שלנו לשמור על הזומזום אבל להגיע למקום חדש".
ומה עם מכונית ספורט קטנה?