JAC e-JS4 - אוטו 

JAC e-JS4

JAC e-JS4 מידע כללי

קטגוריה: פנאי/שטח קומפקטי
גירסה מומלצת:
410 ק"מ
שנת השקה: 2023

JAC e-JS4 יתרונות וחסרונות

יתרונות ביצועים, מרחב לשני נוסעים מאחור
חסרונות בטיחות, כיול יחידת הנעה, נוחות נסיעה, בידוד רעשים, התנהגות כביש
בשורה התחתונה טעון שיפור, חסר בבטיחות

JAC e-JS4 2025 חוות דעת

נבדק על ידי שגב אלעד
  • רקע כללי

    אחת מיצרניות הרכב הוותיקות בסין היא JAC, והדגם e-JS4 הוא רכב פנאי קומפקטי (C-SUV) חשמלי מתוצרתה אשר משווק בישראל מאז שנת 2022.

    מידותיו החיצוניות של JAC e-JS4 מציבות אותו בצד הצנוע של הסגמנט – אורכו כמקובל (441 ס"מ), גובהו על הצד הנדיב (166 ס"מ) ורוחבו צנום ביחס לתחום (180 ס"מ בלבד). בסיס הגלגלים עומד על 262 ס"מ בלבד. תא המטען נדיב מאוד על הנייר: 520 ל'.

    הדגם e-JS4 מוצע בישראל עם סוללת 66 קוט"ש, מנוע חשמלי המפיק 190 כ"ס והנעה קדמית. טווח הנסיעה עומד על 410 ק"מ וטעינה מהירה אפשרית עד 60 קילוואט.

    בדצמבר 2024 נחת בישראל הרכב לאחר שעבר עדכון קל, שמו הוחלף ל-JAC-40 והזיכיון לשיווקו עבר ליבואנית אחרת.

    במהלך העדכון זכה הרכב לאפשרות לטעינה תלת-פאזית (חד-פאזית בעבר) שמקצרת משמעותית את משך הטעינה הביתית.

    הגרסה המעודכנת גם הוזלה

    בכ-10,000 שקל ביחס לגרסה ששווקה כאן בעבר.

  • עיצוב ונוכחות

    ההופעה הכללית של JAC e-JS4 נאה ויש לא מעט אלמנטים – יחידות תאורה מלפנים, למשל – שנראים טוב. אלא שהתוצאה הכללית לא מצליחה לייצר אמירה עיצובית בולטת ושלמה, בין היתר בגלל פרופורציות מוזרות.

  • תא נוסעים ומטען

    עיצוב סביבת הנהג פשוט אך בסך הכל נעים לעין. לוח המחוונים נאה ומגוון החומרים מוסיף לעניין. איכות החומרים אינה מצטיינת, אך ההרכבה טובה.

    איכות מסך המולטימדיה סבירה בלבד, התפעול איטי והתפריטים עמוסים. בכלל, הנדסת האנוש לא מצטיינת.

    המרחב מלפנים נאות, תנוחת הנהיגה גבוהה כנדרש. מושב הנהג אינו מוצלח וההגה מתכוונן רק מעלה-מטה.

    הכניסה לשורה השניה פחות נוחה בגלל משקוף נמוך אולם המרחב שם לשני נוסעים טוב למדי. לשלישי יהיה צפוף.

    תא המטען בפועל פחות גדול ממה שרומז דף הנתונים והוא בעל מבנה לא אידיאלי.

  • מנוע וביצועים

    עם 190 כ"ס הביצועים טובים מאוד בכל מצב ומספקים לכל צורך הגיוני, גם כאשר הרכב עמוס נוסעים ומטען.

    לחובתו אופי פעולה שאינו רהוט או מעודן – במצב 'חסכון' תגובת הדוושה הראשונית קהה מאוד, ובמצב הרגיל תגובות חדות מדי – ובשני המצבים אחיזת הצמיגים נשברת בקלות במרחב העירוני.

  • נוחות והתנהגות

    ל-e-JS4 כיול מתלים רך וצמיגים בעלי חתך נמוך – שילוב המביא לנוחות נסיעה בינונית ומטה. המתלים הרכים מביאים למחסור מורגש בריסון עד כדי סגירת מתלה במעבר על שיבושים גדולים או פסי האטה. מנגד, הצמיגים נמוכי הדופן לא מאפשרים ספיגה יעילה של שיבושים ובליטות קטנים – דבר המייצר תחושה קופצנית ולא נינוחה.

    בידוד הרעשים לוקה בחסר אף הוא – יש יותר מדי רעשי רוח, כביש ורעשים החודרים מבחוץ.

    היכולת הדינמית לא מוצלחת – האחיזה אומנם סבירה ובקרת היציבות יעילה, אך בשאר התחומים ה-e-JS4 טעון שיפור: זוויות הגלגול בולטות, המרכב לא מרוסן דיו, ההגה קל ולא מדויק, ודוושת הבלמים קשה למינון.

    נוחות הנסיעה בשבילים נאותה לרוב, אולם מרווח הגחון מצומצם והאף נוטה לשקוע, כך שיש לשמור על קצב נמוך ואיטי.

  • תמורה למחיר

    מחירו של JAC e-JS4 נמוך ביחס למתחרים, אולם הוא קטן, חסר באבזור בטיחות ופחות מלוטש מהם כך שהתמורה לא גבוהה.

  • גרסאות ורמות גימור

    ה-e-JS4 מוצע בישראל בגרסה אחת – 410 ק"מ, 190 כ"ס – וברמת גימור אחת.

    רשימת האבזור כוללת לוח מחוונים מוקרן, מערכת מולטימדיה עם קישוריות לאנדרואיד ולאפל, מושב נהג בעל תפעול חשמלי חלקי, גג שמש פנורמי, כניסה והנעה ללא מפתח ועוד.

  • בטיחות

    דגמי JAC אינם משווקים באירופה ולכן לא נבדקו ע"י יורו NCAP.

    בנוסף, JAC e-JS4 אינו מוצע כלל עם מערכות בטיחות מתקדמות ובמקומן יש מערכות התרעה בלבד.

  • טווח נסיעה

    במבחן הדרכים שלנו נתון הצריכה עמד על 4.2 ק"מ לקוט"ש, שווה ערך לטווח של כ-280 ק"מ.

    בנסיעת בוקר פקוקה כ-5 ק"מ לקוט"ש (330 ק"מ) ובנסיעה בין-עירונית רגועה מאוד כ-5.5 ק"מ לקוט"ש (360 ק"מ).

  • סיכום

    חסר בבטיחות, ונדרש מקצה שיפורים מקיף בשאר התחומים.

JAC e-JS4 גרסאות ומחירים

באפשרותך לסמן עד 3 גרסאות ולבצע השוואה בלחיצה על הכפתור מטה להורדת קטלוג JAC e-JS4
JAC e-JS4 גרסאות חשמליות טווח נסיעה כוח סוס החזר חודשי
מימון ישיר
מחיר יבואן
410 ק"מ (WLTP)
190
לקבלת הצעה
-
באפשרותך לבחור עד 3 דגמים

כתבות ומבחני דרכים JAC e-JS4

ברשותך JAC e-JS4?

ציון ותגובת גולשים

JAC e-JS4 מתחרים

JAC ישראל רשימת דגמים
מתקדמים לרכב הבא? זה הרגע לקבלת הצעת הלוואה בתנאים מעולים ממימון ישיר
auto image
כמה פרטים ונחזור אליך עם הצעת מימון בהחזר חודשי מותאם עבורך*

המידע שהנני מוסר/ת נמסר מרצוני, יישמר במאגרי המידע של מימון ישיר וישמש אותה בהתאם לתקנון ולמדיניות הפרטיות

יש אישור לשלוח הצעות שיווקיות ודיוור כולל דיוור אלקטרוני, SMS ו- WhatsApp מאת מימון ישיר והמותגים הפועלים תחתיה

בכפוף לתנאי החברה. אי עמידה בפירעון ההלוואה או בהחזר האשראי עלולה לגרור ריבים פיגורים והליכי הוצאה לפועל. מספר רישיון 54414. הנתונים המוצגים הם לצורך הדגמה בלבד ואינם מחייבים את מימון ישיר או את אוטו, ביחד או כל אחד לחוד. סכום ההחזר החודשי מחושב ברכב חדש על פי מקדמה בגובה 25% ורכיב בלון בגובה 50% לתקופה של חמש שנים, לפי ריבית של 6.9%, וברכב יד שנייה, על פי מקדמה בגובה 25% ורכיב בלון בגובה 50% לתקופה של שלוש שנים, לפי ריבית של 8.99%. סכום ההחזר הינו משוער בלבד. קבלת ההלוואה כפופה למדיניות מימון ישיר ונהליה. הודעה בנוגע לקבלת חווי אשראי: במידה וביקשת הלוואה ולצורך בחינת זכאותך, מימון ישיר תפנה ללשכת האשראי על מנת לקבל את נתוני האשראי המצויים אודותייך במאגר בנק ישראל.

5