ג'יפ צ'ירוקי 2014 - אוטו 

ג'יפ צ'ירוקי 2014 יד שניה

ג'יפ צ'ירוקי 2014 יד שניה

קטגוריה: פנאי/שטח בינוני
גירסה מומלצת:
10 ק"מ / ליטר
שנת השקה: 2014

ג'יפ צ'ירוקי 2014 יתרונות וחסרונות

יתרונות יכולת שטח טובה עם 4x4 (בייחוד בגרסת טריילהוק), מרחב פנים גדול ואבזור רב, מנוע 3.2 ל' יעיל ותיבה עם 9 הילוכים, נוחות נסיעה, גם בשטח.
חסרונות איכות ביצוע לא ברמת פרמיום למרות שהמחיר שם, ריבוי ההילוכים מציק לפעמים, רעשי כביש.
בשורה התחתונה לא זול.

ג'יפ צ'ירוקי 2014 יד שניה חוות דעת

נבדק על ידי אלגוב אוהד
  • רקע כללי

    ג'יפ הציגה דור חדש לצ'ירוקי בתחילת שנת 2013.

    בג'יפ מכוונים עם הצ'ירוקי החדש גבוה – הליברטי מוגדר כרכב פנאי-פרימיום, מתחרה לאודי Q5 וב.מ.וו X3.

    העיצוב החיצוני ייחודי למדי מלפנים ולא בטוח שכולם יאהבו אותו, אך מאחור הוא יותר שמרני.

    תא הנוסעים נעים ומודרני ושופע אבזור כבר בגרסת הבסיס. אלינו מגיע הצ'ירוקי בשתי גרסאות - אחת עם מנוע V6 בנפח 3.2 ליטר המנפק 271 כ"ס והנעה כפולה והשנייה מגיעה עם מנוע 2.4 ליטר, 185 כ"ס והנעה קדמית.

    שני המנועים משודכים לתיבה אוטומטית עם 9 הילוכים.

    לחובבי השטח מוצעת גרסת ה-Trailhawk (רק בדגם ה-3.2 ליטר) שמוסיפה הילוך כוח, מערכת לבקרת ירידה במדרון, נעילת דיפרנציאל אחורי, מיגון גחון, הגבהה למרכב ופגושים שונים שמסייעים לו להשיג זוויות גישה ונטישה טובות יותר.

  • עיצוב ונוכחות

    הפנים החדשות של הצ'ירוקי נראות מתאמצות מדי, בעוד שמאחור הוא נראה שגרתי יותר, כמעט "סתמי".

     

    ג'יפ נטשו את המראה המוכר לטובת פנייה לקהל חדש - והתוצאה אינה לטעמם של כולם.

  • תא נוסעים ומטען

    תא הנוסעים סולידי, אך עדיין לא "פרימיום" - החומרים מעט פשוטים ואיכות הרכבה בינונית משהו.

     

    מצד שני, תא הנוסעים שופע אבזור ומרווח הפנים מספק בהחלט, למעט מרווח הראש ליושבים מאחור - בעיקר בגרסאות בעלות גג-השמש - שיתאים למבוגרים עד 1.70 מ'.

     

    תא המטען גדול, אך לא כפי שכתוב במפרט.

  • מנוע וביצועים

    מנוע ה-V6, מסדרת "פנטסטאר", חזק למדי. מצד שני, ריבוי ההילוכים מפריע בזמן האצות ביניים (80-120 קמ"ש) היות והתיבה צריכה להוריד 2-3 הילוכים בכדי שניתן יהיה להביא את המנוע לשיא כוחו.

     

    צריכת הדלק במבחן הפתיעה ביחס למשקל, להספק, להנעה הכפולה ולתנאי המבחן - 8.5 ק"מ לליטר.

  • נוחות והתנהגות

    כיול המתלים של הצ'ירוקי מכוייל באופן רך - זה טוב לנוחות וליכולת השטח, אולם טוב פחות לחובב ההגה.

     

    אחיזת הכביש גבוהה, אך זוויות הגלגול מודגשות.

     

    רעשי הכביש בולטים, כנראה בשל הצמיגים האגרסיביים של גרסת ה"טריילהוק" שנבחנה ורעשי הרוח לא אחידים בהופעתם - לפעמים שקט מאוד ולפעמים שיוט ב-120 יכול להיות עניין רועש למדי.

     

     

    יכולת השטח של דגם ה"טרייל הוק" מפתיעה מאוד - ואין לו במה להתבייש מול פאג'רו, למשל.

     

    זוויות המרכב טובות, יש נעילה אחורית אמיתית, הילוך כוח קצר, צמיגים אגרסיביים (בקוטר 30") ומיגון גחון ממתכת - ובעזרת כל אלו מסוגל הצ'ירוקי לעבור ברוב מסלולי השטח המוכרים בישראל.

  • תמורה למחיר

    הצ'ירוקי נמצא בעמדה בעייתית. מנגד, גרסת ה"טריילהוק" מציעה ערך מוסף אמיתי ומאפשרת איזון טוב בין יוקרה ליכולת שטח.

  • סיכום

    המוצר טוב, התמחור לא.

ג'יפ צ'ירוקי 2014 יד שניה גרסאות ומחירים

באפשרותך לסמן עד 3 גרסאות ולבצע השוואה בלחיצה על הכפתור מטה להורדת קטלוג ג'יפ צ'ירוקי

כתבות ומבחני דרכים ג'יפ צ'ירוקי

ציון ותגובת גולשים

ברשותך ג'יפ צ'ירוקי?

ציון משוקלל של גולשי אתר אוטו

ציון ותגובת גולשים

מתקדמים לרכב הבא? זה הרגע לקבלת הצעת הלוואה בתנאים מעולים ממימון ישיר
auto image
כמה פרטים ונחזור אליך עם הצעת מימון בהחזר חודשי מותאם עבורך*

המידע שהנני מוסר/ת נמסר מרצוני, יישמר במאגרי המידע של מימון ישיר וישמש אותה בהתאם לתקנון ולמדיניות הפרטיות

יש אישור לשלוח הצעות שיווקיות ודיוור כולל דיוור אלקטרוני, SMS ו- WhatsApp מאת מימון ישיר והמותגים הפועלים תחתיה

בכפוף לתנאי החברה. אי עמידה בפירעון ההלוואה או בהחזר האשראי עלולה לגרור ריבים פיגורים והליכי הוצאה לפועל. מספר רישיון 54414. הנתונים המוצגים הם לצורך הדגמה בלבד ואינם מחייבים את מימון ישיר או את אוטו, ביחד או כל אחד לחוד. סכום ההחזר החודשי מחושב על פי שווי רכב מקובל בשוק, מקדמה בגובה 25%, לתקופה של 100 חודשים ולפי ריבית של 8.9%. סכום ההחזר הינו משוער בלבד. קבלת ההלוואה כפופה למדיניות מימון ישיר ונהליה. הודעה בנוגע לקבלת חווי אשראי: במידה וביקשת הלוואה ולצורך בחינת זכאותך, מימון ישיר תפנה ללשכת האשראי על מנת לקבל את נתוני האשראי המצויים אודותייך במאגר בנק ישראל.

5