אבל בעוד שלקורפו אנחנו זוכרים את האמרה האומללה ההיא, שדי מסמלת את הבנתו ודרך פעילותו במשרד, הרי שישראל כץ הוא שר מסוג אחר לגמרי. הקדנציה הראשונה שלו הצטיינה בפעילות מואצת. כץ החל ברפורמות חיוניות לענף – נתן תנופה לתכנון ובניית תשתיות, יזם וביצע רפורמה בתחבורה הציבורית, דחף לפיתוח הרכבת, הקים את ועדת זליכה להקטנת הריכוזיות בענף הרכב (ועדה שאיני מסכים עם מרבית מסקנותיה, אך יש ביניהן גם מסקנות חשובות שעשויות לשכלל את שוק הרכב בישראל), ובשלהי כהונתו אף יזם את העלאת המהירות המותרת בחלק מהכבישים. עדיין לא ברור אלו מהיוזמות של כץ תצלחנה – אבל ברור כשמש שעצם הישארותו במשרד, עצם העובדה שזו הפעם הראשונה לאחר עשרות שנים ששר ממשיך לקדם את היוזמות של עצמו, תעשה רק טוב למשרד. ואנחנו מקווים שגם לנו, הנהגים.
שר תחבורה ישן / טור אישי
לראשונה מזה זמן רב, שר התחבורה ממשיך לקדנציה נוספת, מה שיאפשר לו להמשיך ולקדם את היוזמות שהחלאבל בעוד שלקורפו אנחנו זוכרים את האמרה האומללה ההיא, שדי מסמלת את הבנתו ודרך פעילותו במשרד, הרי שישראל כץ הוא שר מסוג אחר לגמרי. הקדנציה הראשונה שלו הצטיינה בפעילות מואצת. כץ החל ברפורמות חיוניות לענף – נתן תנופה לתכנון ובניית תשתיות, יזם וביצע רפורמה בתחבורה הציבורית, דחף לפיתוח הרכבת, הקים את ועדת זליכה להקטנת הריכוזיות בענף הרכב (ועדה שאיני מסכים עם מרבית מסקנותיה, אך יש ביניהן גם מסקנות חשובות שעשויות לשכלל את שוק הרכב בישראל), ובשלהי כהונתו אף יזם את העלאת המהירות המותרת בחלק מהכבישים. עדיין לא ברור אלו מהיוזמות של כץ תצלחנה – אבל ברור כשמש שעצם הישארותו במשרד, עצם העובדה שזו הפעם הראשונה לאחר עשרות שנים ששר ממשיך לקדם את היוזמות של עצמו, תעשה רק טוב למשרד. ואנחנו מקווים שגם לנו, הנהגים.