"היינו שקטים כי אנחנו לא נסחרים בבורסה ואין לנו סיבה לרוץ לתקשורת ולהודיע כמו ג'נרל מוטורס. אבל יש לנו שלושה כלים בדרך עם פתרונות מעניינים, חשמליים עם יכולת הארכת טווח מחוכמת עליה נדבר בעתיד".
זה באמת כולל גם וייפר חשמלית?
"כן, כזו שתעשה מהפיכה למותג ולמכונית הספורט האמריקנית כמו שהראשונה עשתה".
איזה אחוז אתם צופים ייטול הרכב החשמלי?
"ב-2025 אולי 100%, אבל כל דבר שקשור למכונית החשמלית קשור למחיר המצברים שכרגע עולים כמו שתיים, שלוש מכוניות. אבל המחיר יורד וזו שאלה של זמן. ב-2015 נגיע אולי לשתי ספרות באחוזים, עד אז ספרה אחת".
מה מצב שיתוף הפעולה עם צ'רי הסינית?
"כשהיינו נסחרים הודענו שאנחנו בקשרים אסטרטגיים. כעת אנחנו מודיעים רק כשיש מה להודיע".
והודעתם על שיתוף עם ניסן בייצור מכונית קטנה?
"הודענו שנייצר להם טנדרים והם ייצרו לנו בסוף 2010 מכונית קטנה.
עד כמה היא תהיה דומה להורנט התצוגתית מז'נבה?
"אם אהבת את ה'הורנט' (מתערוכת ז'נבה 2006), לא תתאכזב".
יש תחושה שיש לכם יותר מדי כלים שמתחרים על אותה משבצת. למה?