הדור השלישי מיובא לישראל מ-2020 ונמכרו ממנו 18,500 יחידות. מאז 2009, כאשר החל היבוא, עלו על הכביש 71,500 מכוניות מדגם זה.
דברים חדשים
בחלקו החיצוני של הרכב נרשמו השינויים המקובלים במתיחת פנים: מלפנים הסבכה, הפגוש ויחידות התאורה בעיצוב חדש, ותאורת היום (לד ברמת הגימור הגבוהה) ממוקמת מאחורי הסבכה. בנוסף, החישוקים חדשים ונוספו גוונים.
באבזור גם קיפול חשמלי למראות ברמת האבזור הגבוהה, ריפוד חדש בתא הנוסעים, קווי צבע חדשים ושקעי USB-C. במפרט הבטיחות התרעה על שכחת נוסע מאחור ושיפור במערך הבלימה האוטומטית.
דברים שנשארו
אין שינויים בממדי הרכב; בסיס הגלגלים 242.5 ס"מ, האורך 367 ס"מ, הרוחב 168 ס"מ והגובה 148 ס"מ. יונדאי i20 מוצעת רק עם מנוע בנזין אטמוספרי 1.2 ליטר מסדרת 'סמארט סטרים' המייצר 84 כ"ס (6000 סל"ד) ו-12 קג"מ (4200 סל"ד), ועם שתי תיבות של 5 הילוכים: ידנית וחד-מצמדית. משך ההאצה מ-0 ל-100 קמ"ש 12.6 שניות בידנית, 15.8 שניות בחד-מצמדית, והמהירות המרבית זהה: 171 קמ"ש. הציון הירוק הוא 4 בגרסה הידנית, 7 בחד-מצמדית ו-9 בזו עם רמת האבזור הגבוהה. צריכת הדלק המוצהרת היא 18.9 ק"מ/ל' לידנית, 17.9 ק"מ/ל'.
בכל הגרסאות בלימה אוטונומית, תיקון סטייה מנתיב, עמעום אוטומטי וכאמור גם התרעה על שכחת ילדים מאחור.
כמקובל ביונדאי גם הדגם המחודש מוצע בשפע רמות אבזור – אחת בידנית, ארבע בחד-מצמדית.
מחיר יונדאי i10 עלה – החל ב-2000 שקלים לגרסה הידנית ועד ל-5000 שקלים בחד-מצמדית ברמת האבזור הגבוהה ביותר (3% עד 5%).
אבזור, מחירים
בגרסה הידנית ברמת האבזור 'אינטנס' שמחירה 79,000 שקלים, ובחד-מצמדית 'אינספייר' העולה 90,000 שקלים, חישוקי "14 עם כיסויים, שמשות כהות מאחור, מסך מרכזי "8, קישוריות לטלפון ולוח מחוונים דיגיטלי.
שאר רמת האבזור בגרסה החד-מצמדית כוללות: ב'פריים' ב-95,000 שקלים גם קיפול חשמלי למראות; 'פריים פלוס' עם תג מחיר של 98,000 שקלים גם חישוקי "15 קלים, גג בצבע שחור; ב'סופרים' המאובזרת ביותר ועלותה 98,000 שקלים גם תאורה מתקדמת יותר (ולד ליום), מפתח חכם, בקרת אקלים, תאורת אווירה.
וכן, אנחנו עדיין מצפים ל-i10 בגרסת 'N ליין', המצוידת בטורבו-בנזין 1.0 ליטר המייצר 100 כ"ס ובתיבה ידנית.