סקודה ישראל השיקה זה עתה את הדור השני והחדש של קודיאק דגם הפנאי המגודל שלה, וזהו מהלך ראשון בסדרה של דגמים חדשים ומחודשים שיוצגו בישראל בשנתיים הקרובות.

סקודה נמצאת כיום במקום הראשון מבין היצרניות האירופאיות בהיקף המסירות, ואת המחצית הראשונה של השנה סיימה במקום הרביעי. קודיאק מצדו מסיים את הקדנציה של הדור הראשון עם 25,000 מסירות. במהלך השנה יתווספו רמות אבזור נוספות לגרסאות המוצעות כעת, ובתחילת 2025 תתייצב כאן גרסת הטורבו-בנזין 2.0 ליטר החדשה. 

התכניות הגדולות של סקודה
צילום: סקודה
 

חצי-תריסר פלוס

כבר בתקופה הקרובה תשיק סקודה את אוקטביה המחודשת – דור רביעי מ-2019 לאחר שעבר מתיחת פנים בפברואר השנה. לקראת סוף השנה תגיע סופרב החדשה – דור רביעי שהושק ביוני השנה. דגם זה ישווק עם מנועי בעירה פנימית, ובשלב זה לא ידוע ביחס ליבוא הגרסאות ההיברידיות-נטענות. 

בתחילת 2025 אמורות להגיע לארץ גרסאות מחודשות לדגמי הפנאי החשמליים אניאק ואניאק קופה. במחצית הראשונה של אותה שנה יתייצב כאן אלרוק, דגם פנאי קומפקטי וחשמלי. 

לקראת סוף השנה אמור להגיע רכב פנאי חשמלי קטן ועממי יותר שיכונה אפיק. 

סקודה תמשיך לחדש גם ב-2026; בשנה זו תוצג קומבי – משפחתית-סטיישן-חשמלית בממדים הקרובים לאלה של אוקטביה ועל רצפה שונה. בשנה זו תשיק סקודה רכב פנאי חשמלי, המכונה בשלב זה ספייס, דגם הקרוב לקודיאק וכמוהו עם שבעה מקומות. 

התכניות הגדולות של סקודה
סקודה אלרוק | צילום: סקודה