כל יחידות ההנעה יציגו טכנולוגיות עדכניות, שעיקר מטרתן להקטין את המנועים, לייעל את פעולתם ולשפר את צריכת הדלק ופליטת המזהמים. לכך יתרמו גם תיבות הילוכים חדשות, ידנית ואוטומטית. התיבה הידנית תשלב טכנולוגיה שמבצעת התאמות קלות במהירות המנוע בעת החלפת הילוכים, כדי לאפשר החלפה מהירה וקלה יותר. הגרסאות האוטומטיות יגיעו בשילוב מערכת עצור-התנע לשיפור החיסכון, וכן אפשרות לסנכרון עם מערכת הניווט, כך שייקבע ההילוך האידיאלי, לפני הגעה לצומת, לדוגמה.
מיני מרחיבה רבות אודות מערך המתלים החדש, על הבולמים, הבלמים ועל השימוש בחומרים קלים וחזקים יותר. כל אלו נועדו לייעל ולשפר את צריכת הדלק, כמו גם את היכולת הדינאמית של הדור החדש של הקופר.
ב.מ.וו M3 ו-M4
פרטים טכניים ראשונים מגיעים גם מהגזרה הספורטיבית של קונצרן ב.מ.וו. את גרסת ה-M הספורטיבית של ב.מ.וו סדרה 4 החדשה, הציגה היצרנית לפני כחודש וחצי בארצות הברית. כעת מגיעים גם הפרטים, או לפחות חלק מהם, כאשר בראש ובראשונה יצוין האזכור ל-M3, שמבוססת על סדרה 3, והן למעשה גרסאות הקופה והסדאן אחת של השנייה.
גם כאן מצוין שימוש בחומרים קלים, שמשאירים את משקלן של המכוניות מתחת ל-1,500 ק"ג. את מנוע ה-V8 האטמוספרי המוכר מחליף משושה צילינדרים (בטור), בעל צמד מגדשי טורבו שמשודך לתיבת M-ספורט דו-מצמדית עם 7 הילוכים. יחידת ההנעה החדשה מניבה 430 כ"ס ו-51 קג"מ (ללא ציון סל"ד כרגע). זאת תוך הפחתת צריכת הדלק ב"למעלה מ-25%" ביחס לדור הקודם של ה-M3. הביצועים וההתנהגות ישתפרו גם הודות למערך קירור מנוע חדש, מתלים ובולמים משופרים ושילוב של חומרים קלים, כאמור, כמו פלסטיק מחוזק בסיבי פחמן (CFRP) בחלקים מסוימים כמו גג המכוניות.
את שאר הפרטים שומרת ב.מ.וו לעצמה, כדי למקסם חשיפה. אנחנו, כמובן, נשמח למקסם כל חשיפה שנוגעת לדור הבא של ה-M האייקונית.