הארגון מציין לטובה את ה-V40, שחוץ מלשמור על מוניטין הבטיחות המוצלח של וולוו, גם מחדשת ומוסיפה טכנולוגיה חדשה בדמות כרית אוויר חיצונית להולכי רגל. נמצא שכרית האוויר החדשה, הקיימת בכל גרסאות הדגם, תורמת רבות לבטיחות בעת תאונה עם הולכי רגל. היא זיכתה את ה-V40 בציון של 88% בתחום הזה – הציון הגבוה ביותר אי-פעם.
ה-B-מקס מצטיין בכך שהיא מוכיחה שהפיתרון של פורד, ששילבה את קורה B בדלת האחורית כך שהיא זזה ממקומה כשזו נפתחת, לא פגם בבטיחות הרכב. הארגון מציין לטובה את מערכות העזר לבלימה של פורד, אם כי מעניק ל-B-מקס ציון של 71% בלבד בתחום מערכות העזר. ה-V40, לשם ההשוואה, זכתה לציון של 100% בתחום זה.
איסוזו D-מקס זכה בציון של 4 כוכבים בלבד, אבל דו"ח ה-NCAP מציין לטובה את השיפור העצום שנעשה בדור החדש, כאשר הדור הקודם זכה ל-2 כוכבים בלבד. ואל תשכחו שגם המבחנים החמירו מאז, מה שהופך את התוצאה של ה-D-מקס למרשימה קצת יותר. הטנדר של איסוזו זכה לציון של 51% בתחום הבטיחות להולכי רגל ולמרות השיפור ביחס לדור הקודם זה עדיין לא הספיק לציון של 60% שהיה מעניק ל-D-מקס את הכוכב החמישי.
בסבב המבחנים הקודם זכה מאזדה CX-5 בציון 5 הכוכבים החשוב לצד יונדאי i30 החדשה (בה נהגנו לאחרונה), פיג'ו 208 וסדרה 3.