המרכב של הוונוקארה עשוי סיבי פחמן היושב על שלדת צינורות פלדה הכוללת חלקי אלומיניום. מעורבותו של נובל מבטיחה חוזק ועמידות בטיפול בהרבה כוח. והכוח כאן מגיע (כמו במקרים רבים) ממנוע קורבט – V8 בנפח 6.2 ליטר עם מגדש-על המפיק 638 כ"ס. לצערנו, סעיף הביצועים נותר כרגע למנחשים, שכן לא נמסרו כל נתונים רשמיים. גם ענייני אבזור וטכנולוגיה נוספים לא פורטו, למעט שימוש בבלמי דיסק קראמיים, חישוקי אלומיניום בקוטר 20-19 אינץ' (מלפנים ומאחור בהתאמה) ומצלמה טרמית הסורקת את קדמת הרכב למרחק של "כמה מאות מטרים" לפנים ובעת זיהוי גוף חם (אדם, כלי רכב ממונע או בע"ח) כשמסך במרכז הקונסולה המרכזית מקרין את התמונה (כמו באודי A8 למשל). ככל הנראה מדובר בתוספת חובה עבור מי שמתכוון לנהוג בארינרה בפולין, שם חולקים את הכביש סוסים ועגלות לצד מרצדסים ופרארי.
שאני אסע מהר?! קבלו את מכונית העל הפולנית
מכונית העל הפולנית הראשונה קורמת קבלר ופלדה. ולא, זו לא התחלה של בדיחה...המרכב של הוונוקארה עשוי סיבי פחמן היושב על שלדת צינורות פלדה הכוללת חלקי אלומיניום. מעורבותו של נובל מבטיחה חוזק ועמידות בטיפול בהרבה כוח. והכוח כאן מגיע (כמו במקרים רבים) ממנוע קורבט – V8 בנפח 6.2 ליטר עם מגדש-על המפיק 638 כ"ס. לצערנו, סעיף הביצועים נותר כרגע למנחשים, שכן לא נמסרו כל נתונים רשמיים. גם ענייני אבזור וטכנולוגיה נוספים לא פורטו, למעט שימוש בבלמי דיסק קראמיים, חישוקי אלומיניום בקוטר 20-19 אינץ' (מלפנים ומאחור בהתאמה) ומצלמה טרמית הסורקת את קדמת הרכב למרחק של "כמה מאות מטרים" לפנים ובעת זיהוי גוף חם (אדם, כלי רכב ממונע או בע"ח) כשמסך במרכז הקונסולה המרכזית מקרין את התמונה (כמו באודי A8 למשל). ככל הנראה מדובר בתוספת חובה עבור מי שמתכוון לנהוג בארינרה בפולין, שם חולקים את הכביש סוסים ועגלות לצד מרצדסים ופרארי.