עם או בלי קשר, גם העיצוב הפך מרוכך ומעודן יותר, פחות חד ואגרסיבי מזה של קודמו. בקיה כמובן שמדגישים את היתרונות שבהפיכת ה-SUV המגודל שלהם לחובב אספלט, ובראשם שיפור דינאמי, התנהגות כביש בטוחה יותר ונסיעה נעימה מבעבר.
הסורנטו החדש מתבסס על מכלולי ה"אח" יונדאי ix55; אורכו 469 ס"מ (ארוך ב-9.5 ס"מ ביחס לדגם היוצא), כאשר מצד שני התקצר בסיס הגלגלים בס"מ בודד, לכדי 270 ס"מ.
מחירים טרם פורסמו ומן הסתם גם לא כוונות היבואן המקומי לגבי דגם זה, אם כי סביר מאוד להניח שהסורנטו החדש יגיע גם אלינו לאחר החשיפה האירופאית ופרסום המפרט והמחירים המלאים.