"המכונית הזו" מסביר רייכמן "משיקה מחדשה את המותג לגונדה. זאת מכונית יוקרתית מאוד עם יכולת שטח מסוימת והנעה כפולה. היא נראית ענקית ברגע הראשון אבל אם תעמיד אותה ליד רולס-רוייס פאנטום או ריינג' רובר תראה שהיא אינה כה גדולה".
אוטו: איך זה קשור ללגונדה?
רייכמן: המותג לגונדה אומר פאר, חיים טובים, אבל גם משהו מאוד מיוחד. זה אוונגרד. זה נותן לנו גישה לעולם ולשווקים חדשים. תחשוב על הפאר הגודל והשימושיות הזו. זה יותר מפואר מלנד-רובר אבל עם יותר יכולת מרולס-רוייס.
אוטו: האם יש סיכוי שדבר כזה יגיע לכביש?
רייכמן: זו מכונית תצוגה שיושבת על פלטפורמה של מרצדס GL, אז זה יכול להגיע. כרגע זה רק כדי להציג את המותג אבל אם יהיו תגובות טובות אז אולי נלך בכיוון.
אוטו: אז איך אתם מתייחסים אליו כרגע?
רייכמן: מבחינתנו זה רק צעד ראשון במסע ארוך ובדרך יהיו עוד מכוניות תצוגה ואולי גם משהו סדרתי.
אוטו: מתי תגיעו לכביש?
רייכמן: זה ייקח זמן... אולי עוד שלוש שנים אם נחליט עכשיו.
אוטו: ולגונדה תהיה תמיד עם הנעה כפולה?
רייכמן: לא בהכרח. זה עובד כאן אבל לא חייב להיות בכל הדגמים.
אוטו: לקחתם את השם ראפיד מלגונדה. האם המכונית העתידית ההיא לא הייתה מתאימה דווקא להיות לגונדה?
רייכמן: לא. זאת אסטון מרטין שתימכר בתחילת 2010. זאת מכונית ספורט עם 4 דלתות.
אוטו: האם הכיוון של לקיחת פלטפורמות מיצרנים אחרים זו הדרך שלכם?
ראש שברולט אירופה מדבר על התפתחות המותג, על הספארק ומחליפת האוויאו
האחראי על העיצוב בקבוצת פולקסווגן, על הפולו החדשה וקווי העתיד
ראיון עם מעצב יונדאי על מראה הטוסון הבא
האחראי על עיצוב מכוניות רולס-רוייס מספר על לידת הבייבי רולס