אוטו: אבל האם היה צריך ליצור דמיון ברור כל כך לפולקסווגן גולף?
דה סילבה: אם תשים פולקסווגן גולף לידה תראה בבירור שה-DNA שלה זהה. וזה מה שאנחנו רוצים היום בפולקסווגן. פולקסווגן מסמנת היום עיצוב אחראי ומיוחד אבל גם פשוט.
אוטו: האם זה לא אומר בעצם שמרני?
דה סילבה: זה לא שמרני או מיושן. זה אחראי. כל אחד יכול לאהוב את המכונית הזו. היא אלגנטית וייחודית לתחום שלה.
אוטו: ואיך אתה מסביר את הפולקסווגן גולף החדשה?
דה סילבה: בפולקסווגן גולף העיצוב אינו מעיד על שמרנות אלא על אבולוציה. הפולקסווגן פולו בכלל לא דומה לקודמתה.
אוטו: לפולקסווגן גולף יש אחות ספורטיבית, הפולקסווגן שירוקו, שנראית מאוד מיוחדת. האם גם לפולקסווגן פולו תהיה גרסת שלוש דלתות מיוחדת?
דה סילבה: כן, היא תהיה שונה, אבל לא באופן מהותי. לא כמו הפולקסווגן שירוקו. החרטום יהיה זהה.
אוטו: והחרטום הזה, האם זה הקו של פולקסווגן בעתיד?
דה סילבה: כן. זה הקו המשפחתי ותראה אותו ביותר ויותר דגמים של פולקסווגן.
אוטו: גם ב'אפ' העתידית?
דה סילבה: כן. במיוחד בה.
אוטו: מר דה סילבה, אתה הנחת את הזרעים של אלפא-רומיאו המודרנית. איך אתה רואה את ההתקדמות שם?
ראש שברולט אירופה מדבר על התפתחות המותג, על הספארק ומחליפת האוויאו
ראיון עם מעצב יונדאי על מראה הטוסון הבא
האחראי על עיצוב מכוניות רולס-רוייס מספר על לידת הבייבי רולס
ראש מחלקת העיצוב של אסטון מרטין מסביר על מכונית התצוגה החדשה, לגונדה