אוטו: אנחנו רואים בז'נבה אולרוד חדשה. כמה כלי פנאי אודי צריכה?
שטדלר: כמה שיותר. יש כאלה שאוהבים SUV גבוה ויש שאוהבים כלי פחות מוחצן כמו האוואנט. אנחנו צריכים לפנות גם לאלה.
אוטו: אז האם יכולה להיות גם A3 אוואנט?
שטדלר: טכנית כן אבל לא בטוח שצריך.
אוטו: האם תחום הפנאי לא נפגע במצב הנוכחי?
שטדלר: אין צורך לדאוג לו. השוק הזה עדיין מאוד פופולארי אבל האוואנט היא התשובה גם כאן.
אוטו: אודי דברו על כוונה להפוך למותג היוקרה מספר אחד. האם השינוי בשוק משנה את היומרות?
שטדלר: אסור לשנות אמביציות רק בגלל משברים. הדבר החשוב באסטרטגיה הוא שהיא תעבוד גם בזמן קשה. אנחנו משפרים את הכל. המוצרים תחרותיים יותר, ואנחנו רוצים להיות יצרן הפרימיום הכי גדול, הכי רווחי והכי טוב.
אוטו: איך אתם מתאימים את הייצור והצפיות למצב כרגע?
שטדלר: עם השוק במצב הנוכחי ברור שלא נישאר עם הכמויות הצפויות. אבל צריך להגדיל את הנתח ולהיות גדולים יותר מהמתחרים. אף אחד לא יודע מתי זה יגמר. צריך לחכות ולראות, ולמרות מה שקורה חייבים להגיב מהר לכל התפתחות. אנחנו רוצים להיות ספידבואט.
אוטו: האם אתם חושבים על הורדת מחירים או הקטנת האופציות?
שטדלר: ממש לא. זה לא מתאים ליצרן יוקרה. הלקוח מצפה לערך מסוים שאנו מציעים לו ולאינדיבידואליות. אנחנו שונים ואל תבלבל אותנו עם יצרני מאסה.
אוטו: הראיתם מכונית תצוגה שרומזת לאודי A7 הבאה. עד כמה היא קרובה לגרסת הייצור?
שטדלר: הכי קרובה שאפשר. ה-A7 זכתה להצלחה גדולה בדטרויט כי אתה רואה שם את הקווים, את המראה ואת והאומץ שלנו לייצר מכונית כזו מיוחדת.
אוטו: אז למה לא הבאתם אותה לכאן?
שטדלר: כי אי אפשר להביא הכל. כאן יש לנו את ה-A5 קבריו ואת האולרואד.
אוטו: עד לכמה דגמים אודי מתכוונת לצמוח?
ראש שברולט אירופה מדבר על התפתחות המותג, על הספארק ומחליפת האוויאו
האחראי על העיצוב בקבוצת פולקסווגן, על הפולו החדשה וקווי העתיד
ראיון עם מעצב יונדאי על מראה הטוסון הבא
האחראי על עיצוב מכוניות רולס-רוייס מספר על לידת הבייבי רולס
ראש מחלקת העיצוב של אסטון מרטין מסביר על מכונית התצוגה החדשה, לגונדה