המכונית, שמכונה "4ePerformance" ("לביצועים חשמליים" בתרגום לא ישיר), מציעה ארבעה מנועים חשמליים שהגיעו היישר ממכונית הפורמולה E של קבוצת ABT שאפלר. זוהי ליגת המירוץ הבכירה למכוניות חשמליות, מקבילה לפורמולה 1 של מכוניות הבנזין.
כל אחד מהמנועים החשמליים מספק 300 כ"ס, ומניע גלגל אחד. כל זוג מנועים מחובר עם תיבת הילוכים, והמערכת כולה יוצרת הנעה כפולה עם אפשרות לחלוקת כוח משתנה בין הגלגלים. בסך הכל המערכת מספקת 1,200 כ"ס - מספיק בשביל לשגר את מכונית התצוגה מעמידה ל-200 קמ"ש בפחות משבע שניות, כך על-פי שאפלר.
היצרנית לא מספקת מפרט טכני מלא של המכונית, ובכלל זה מהו טווח הנסיעה או זמן הטעינה של מצברי ה-64 קילוואט-שעה בהם היא מצוידת. ולא, למרות שהיא בהחלט מעוררת חשק, אין סיכוי לראות אותה באולם התצוגה של אודי - או שאפלר - בעתיד הנראה לעין.