אבארט 500, גרסת הביצועים של פיאט 500 הוותיקה, עוברת עדכון נוסף. 10 וחצי שנים אחרי שהוצגה ויותר משנתיים אחרי העדכון הגדול הקודם, אבארט מרעננת את היצע הדגמים, בין היתר כדי להדוף את התחרות החדשה מצד פולקסווגן (אפ! GTI שלא מוצעת בישראל).

ה-500 מוצעת כיום רק בגרסאות 595 ו-695, שמובדלות באבזור ובכוח. דגמי ה-595 מתחילים בגרסת בסיס (1.4 ליטר טורבו, 145 כ"ס). מעליה ממוצבת הפיסטה (Pista, מסלול) עם 160 כ"ס מאותו נפח, היחידה שמציעה מסך מולטימדיה בגודל "7 ותאימות לקארפליי של אפל ואנדרואיד אוטו של גוגל. ביתר הגרסאות מוצע מסך מגע בגודל "5.

מעל הפיסטה ממוצבת הטוריזמו, גרסה המיועדת לחובבי ביצועים ויוקרה, כך אבארט. לגרסה זו 165 כ"ס והיא מאיצה מעמידה ל-100 קמ"ש בתוך 7.3 שניות. למי שזה לא מספיק, הקומפיטציונה ממוצבת בפסגת ההיצע, עם 180 כ"ס (6.7 שניות ל-100 קמ"ש) ואופציה לדיפרנציאל מוגבל החלקה מכאני.

אבארט 500 עוברת עוד עדכון, בישראל ב-2019


עבור מי שרוצה יותר ייחוד, אבארט מציעה את ה-695 ריבאלה (Rivale, על-שם יאכטת "56' ריבאלה" של מותג ריבא האיטלקי). זוהי מהדורה מיוחדת וממוספרת, שמצוידת במנוע החזק במבחר ובסממני עיצוב יחודיים.

אבארט 500 עוברת עוד עדכון, בישראל ב-2019


לכבוד שנת 2019, אבארט תציע את ה-595 פיסטה וקומפיטציונה עם אגזוז המונזה כאבזור תקני. מערכת הפליטה הרועשת שודרגה, וכוללת שסתום פליטה אקטיבי שנשלט על-ידי מתג ה"ספורט" בתא הנוסעים - לטובת נסיעה שקטה בסביבת מגורים ורועשת בכביש המתאים.

אבארט 500 עוברת עוד עדכון, בישראל ב-2019


לצד עדכונים אלה, ה-500 המחודשת תוצע גם בשני גווני מרכב חדשים. גרסאות פיסטה וקומפיטציונה יוצעו בגוון המכונה "ירוק אדרנלין", בעוד את דגם הטוריזמו ניתן יהיה להזמין בגוון שמכונה "אפור אספלט". בניגוד למתיחת הפנים הקודמת, הפעם אין שינוי לעיצוב החיצוני או הפנימי של ה-500.

מחברת סמל"ת, יבואנית אבארט, נמסר כי שיווק ה-500 המחודשת צפוי להתחיל לקראת הרבעון השני של 2019.