פורשה בוקסטר 2017 חוות דעת
נבדק על ידי אלגוב אוהד-
רקע כללי
הבוקסטר, שהוצגה לראשונה ב-1996, היא המכונית הזולה בהיצע של פורשה - וממכוניות הרודסטר המהנות והמצליחות ביותר בעולם.
הדור השלישי הוצג בז'נבה 2012 ושואב מאפיינים עיצוביים רבים מהקאררה GT.
פורשה טוענים שמלבד המרכב המעודכן, כל פרט ופרט במכונית הוא חדש לגמרי: השלדה תוכננה מחדש מאלומיניום, המשקל הוקטן בכ-100 ק"ג, בסיס הגלגלים ומפשקי הסרנים הוגדלו, סרחי העודף הוקטנו, השמשה הקדמית הושטחה והגג החשמלי עודכן וכעת הוא אוטומטי לחלוטין.
גרסת ה-S מקבלת דיפרנציאל מוגבל החלקה מכאני (PTV) וגם ההגה חדש לחלוטין, ובדומה ל-911 הוא הפך לאלקטרו-הידראולי.
באגף הכוח, הבוקסטר זוכה למנועי בוקסר 6 ציל' מוקטני נפח עם הזרקה ישירה ומגוון שיפורים, בשני המקרים עם מנגנון עצור-סע.
כמקובל, שתי הגרסאות מציעות יותר כוח וביצועים מבעבר – מנוע בנפח 2.7 ל' עם 265 כ"ס ו-28.5 קג"מ בגרסה הבסיסית, 3.4 ל' עם 315 כ"ס ו-36.7 קג"מ לגרסת ה-S ו-330 כ"ס ו-37.7 קג"מ בגרסת ה-GTS – כל אלו לצד צריכת דלק פחות גבוהה.
בשני הדגמים תוצע תיבה ידנית בת שישה הילוכים כסטנדרט, או תיבה רובוטית דו-מצמדית עם 7 היל'.
-
עיצוב ונוכחות
 
-
תא נוסעים ומטען
 
-
מנוע וביצועים
 
-
נוחות והתנהגות
 
-
תמורה למחיר
 
-
סיכום