קאדילק XT6 2025 חוות דעת
נבדק על ידי שגב אלעד-
רקע כללי
קאדילק XT6 הוצג בתחילת שנת 2019. מדובר ברכב פנאי בינוני (D-SUV) אשר חולק את הבסיס עם קאדילק XT5, ולמעשה מדובר בגרסה מוארכת שלו.
מדובר ברכב גדול, כיאה למוצאו האמריקני. אורכו עומד על 504 ס"מ, הרוחב עומד על יותר מ-196 ס"מ, הגובה על 177.4 ס"מ ובסיס הגלגלים נדיב עם יותר מ-286 ס"מ. הוא מגיע לישראל בתצורה של שבעה מושבים ומציע תא מטען גדול - מ-357 ל' כשכל המושבים בשימוש ועד 2228 ל' עם קיפול המושבים.
קאדילק XT6 מוצע בישראל עם מנוע אחד: V6 אטמוספרי בנפח 3.6 ל' המפיק 310 כ"ס. התיבה היא אוטמוטית עם תשעה הילוכים. ההנעה כפולה.
קאדילק XT6 הגיע לישראל ביוני 2020 עם מנוע ה-V6 ובשתי רמות גימור.
-
עיצוב ונוכחות
קאדילק XT6 בעל מופע מרשים ביותר. מאוד אמריקאי, מאוד קאדילק.
-
תא נוסעים ומטען
סביבת הנהג מרשימה ובעלת הופעה מכובדת. החומרים טובים לרוב, למעט דיפוני הדלתות הנוקשים. לחובה נרשמו גם לא מעט צקצוקים בנסיעה. לחיוב נציין הנדסת אנוש טובה לרוב ותנוחת נהיגה ומושב נהג מוצלחים.
המרחב בשורה השניה טוב מאוד והכניסה אליו נוחה.
הכניסה לשורה השלישית נוחה מהמקובל והמרחב שם נאה אפילו עבור מבוגרים.
תא המטען סביר כשכל המושבים בשימוש, גדול עם קיפול השורה השלישית וענק ממש בקיפול השורה השניה.
-
מנוע וביצועים
מנוע ה-V6 האטמוספרי הולם את אופיו האמריקאי מאוד. הוא מספיק גמיש כדי לאפשר ביצועים חסרי מאמץ מחד, מאידך כשרוצים יותר הוא מטפס בסל"ד ומנפק ביצועים טובים מאוד. בנוסף מדובר גם במנוע חלק, שקט ונעים.
צריכת הדלק גבוהה - 6.6 ק"מ לליטר במבחן דרכים.
-
נוחות והתנהגות
כיול המתלים נוטה לצד הרך, וזה אומר שנוחות הנסיעה טובה כמעט תמיד. היינו שמחים לריסון מעט יותר טוב.
בידוד רעשי הרוח והכביש טוב מאוד ואלה משלימים איכות נסיעה ברמה גבוהה.
הנוחות הטובה באה לידי ביטוי גם בטיולי שבילים.
היכולת הדינאמית טובה ומספקת.
-
תמורה למחיר
ביחס למתחרים התמורה למחיר בהחלט טובה.
-
סיכום
פנאי יוקרתי מצוין לשבעה.