מזראטי גיבלי 2013-2015 יד שניה חוות דעת
נבדק על ידי אלגוב אוהד-
רקע כללי
מזראטי גיבלי החדשה, שהושקה באפריל 2013, היא המכונית הקטנה והזולה בהיצע של היצרנית.
הגיבלי החדשה תהווה את כרטיס הכניסה למועדון מזראטי והמכונית הראשונה של היצרנית האיטלקייה בקטגוריית מכוניות הסאלון.
למרות שמזראטי פונה עם הגיבלי לקהל רחב מבעבר היא מבטיחה לשמר את החוויה הייחודית של נהיגה במכונית מבית מזראטי.
העיצוב שומר על המראה המשפחתי – ספורט-אלגנט שמתרכז לכדי הופעה אחת מרשימה.
מזראטי גיבלי היא מהגדולות בקבוצת הסאלון כשהאורך הכללי עומד על כ-497 ס"מ ובסיס הגלגלים על כמעט 300 ס"מ.
גרסת הכניסה של מזראטי גיבלי עושה שימוש במנוע V6 טורבו בנפח 3.0 ליטר (330 כ"ס).
הגרסה הבכירה (גיבלי S) מצוידת במנוע V6 כפול מגדשים בנפח 3.0 ליטר (410 כ"ס), מזראטי גיבלי S מוצעת גם עם אופציה להנעה כפולה.
שני המנועים, כך טוענת מזראטי, פותחו בעזרתה של פרארי. לכל הגרסאות תיבה אוטומטית עם שמונה הילוכים.
-
עיצוב ונוכחות
 
-
תא נוסעים ומטען
 
-
מנוע וביצועים
 
-
נוחות והתנהגות
 
-
תמורה למחיר
 
-
סיכום