פיג'ו 301 - אוטו 

פיג'ו 301

פיג'ו 301 מידע כללי

קטגוריה: סדאן
גירסה מומלצת:
19.2 ק"מ / ליטר
שנת השקה: 2013

פיג'ו 301 יתרונות וחסרונות

יתרונות עיצוב חיצוני נאה, אבזור ברמת הגימור הגבוהה, מרחב טוב מלפנים, תא מטען ענק. נוחות הנסיעה טובה וגם היכולת דינמית.
חסרונות סביבת נהג בסיסית באיכותה, המרחב מאחור טוב לשניים, רועשת תחת עומס ובכביש בין עירוני.
בשורה התחתונה במחיר המוזל, שווה בדיקה.

פיג'ו 301 2018 חוות דעת

נבדק על ידי אלגוב אוהד
  • רקע כללי

    מאז ימי ה-306 סדאן, אי שם בתחילת שנות ה-2000, לא הייתה לפיג'ו משפחתית סדאן בארץ - וה-301 שנחתה בישראל בתחילת 2013 מחזירה את פיג'ו לסגמנט ה-4 דלתות.

    ה-301 מיועדת בעיקר עבור שווקים מתפתחים שמחפשים מקסימום רכב במינימום מחיר. יש לה מידות דומות למשפחתית מהשורה (למעט נתון אורך מעט קצר יחסית של 4.42 מטרים) אבל למרות המידות הדומות, ה-301 היא תת-משפחתית.

    ה-301 משווקת עם מנוע 1.2 ליטר עם 72 כ"ס (82 כ"ס, מאוגוסט 2015) המשודך לתיבת הילוכים ידנית בעלת 5 היל', או עם מנוע ה-1.6 ליטר הוותיק המפיק 115 כ"ס ומשודך לתיבה האוטומטית וותיקה לא פחות עם 4 הילוכים.

    בתחילת שנת 2014 הצטרפה להיצע המקומי גרסה רובוטית המשודכת למנוע הקטן.

    ל-301 אחות תאומה מבית סיטרואן, C-אליזה. ביוני 2016 הגיעה 301 מחודשת, עם תיבה אוט' 6 היל'.

     

  • עיצוב ונוכחות

    ה-301 היא מכונית נאה. בנוסף הממדים המשפחתיים והעיצוב בעיקר בחזית מזכיר את ה508 הגדולה ויוצרים נוכחות טובה.

  • תא נוסעים ומטען

    איכות החומרים נמוכה עם הרבה פלסטיק חלול וקשה למגע אך האבזור טוב ברמת הגימור הגבוהה.

     

    המרווח לנוסעים טוב ומאחור המושב צר ומתאים בעיקר לזוג. תא המטען עצום בנפחו.

  • מנוע וביצועים

    למנוע ה-1.6 ליטר ביצועים טובים אך הוא חסר עידון ורועש. התיבה האוטומטית (4 היל') בתגובתה ולא תמיד מעבירה הילוכים בצורה חלקה.

     

    מנוע ה-1.2 הפתיע אותנו – למרות שהוא לא זריז במיוחד, בשום שלב לא הורגש מחסור בכוח למרות נתון ההספק הנמוך (72 כ"ס).

     

    צריכת הדלק שלו טובה.

  • נוחות והתנהגות

    ה-301 משרה ביטחון בנהג עם היגוי מדויק ואחיזת כביש טובה.

     

    בעיר היא מעלימה שיבושים קטנים אך פחות את הגדולים.

     

    מחוץ לעיר הנוחות משתפרת אבל הבידוד מרעשי הדרך והכביש לוקה בחסר ומציק.

  • תמורה למחיר

    גרסת ה-1.2 ליטר הידנית עשויה לקרוץ למי שצריך מכונית משפחתית בתקציב מוגבל, אבל הקיה ריו 1.4 ליטר הידנית זולה ב-5,000 שקלים.

  • סיכום

    ה-301 מהווה תחרות בעיקר מול הריו וה-i25 בשוק הליסינג שחובב את תת המשפחתיות הללו. מולן היא מהווה אלטרנטיבה.

פיג'ו 301 גרסאות ומחירים

באפשרותך לסמן עד 3 גרסאות ולבצע השוואה בלחיצה על הכפתור מטה להורדת קטלוג פיג'ו 301

כתבות ומבחני דרכים פיג'ו 301

ציון ותגובת גולשים

ברשותך פיג'ו 301?

ציון משוקלל של גולשי אתר אוטו

ציון ותגובת גולשים

פיג'ו 301 מתחרים

מתקדמים לרכב הבא? זה הרגע לקבלת הצעת הלוואה בתנאים מעולים ממימון ישיר
auto image
כמה פרטים ונחזור אליך עם הצעת מימון בהחזר חודשי מותאם עבורך*

המידע שהנני מוסר/ת נמסר מרצוני, יישמר במאגרי המידע של מימון ישיר וישמש אותה בהתאם לתקנון ולמדיניות הפרטיות

יש אישור לשלוח הצעות שיווקיות ודיוור כולל דיוור אלקטרוני, SMS ו- WhatsApp מאת מימון ישיר והמותגים הפועלים תחתיה

בכפוף לתנאי החברה. אי עמידה בפירעון ההלוואה או בהחזר האשראי עלולה לגרור ריבים פיגורים והליכי הוצאה לפועל. מספר רישיון 54414. הנתונים המוצגים הם לצורך הדגמה בלבד ואינם מחייבים את מימון ישיר או את אוטו, ביחד או כל אחד לחוד. סכום ההחזר החודשי מחושב ברכב חדש על פי מקדמה בגובה 25% ורכיב בלון בגובה 50% לתקופה של חמש שנים, לפי ריבית של 6.9%, וברכב יד שנייה, על פי מקדמה בגובה 25% ורכיב בלון בגובה 50% לתקופה של שלוש שנים, לפי ריבית של 8.99%. סכום ההחזר הינו משוער בלבד. קבלת ההלוואה כפופה למדיניות מימון ישיר ונהליה. הודעה בנוגע לקבלת חווי אשראי: במידה וביקשת הלוואה ולצורך בחינת זכאותך, מימון ישיר תפנה ללשכת האשראי על מנת לקבל את נתוני האשראי המצויים אודותייך במאגר בנק ישראל.

5