ראם 3500 2022 יד שניה חוות דעת
נבדק על ידי אלגוב אוהד-
רקע כללי
ביולי 2019 החל שיווק דגמי ה-2500 ו-3500 החדשים של מותג ראם (Ram). אלו שתי גרסאות של הטנדר הגדול של מותג המסחריות, שממוצבות שתיהן בקטגוריית רישיון הנהיגה למשאיות, מה שמקנה להן פטור ממע"מ לעוסק מורשה.
ההבדל ביניהן נוגע, בין היתר, למתלה האחורי: ראם 3500 מצויד בקפיצי עלים אחוריים ותודות לכך בכושר העמסה של עד 1,896 ק"ג. גרסת ה-2500 בעלת קפיצי סליל אחוריים וכושר העמסה פחות גבוה (1,143-1,071 ק"ג).
הוא מורשה לגרור עד 3,500 ק"ג (נגרר עם בלמים).
כל גרסאות הטנדר החדש שיוצעו בישראל כוללות תא נוסעים כפול, עם חמישה ושישה מושבים בשתי שורות, כאשר לכולן מושב נהג ונוסע בתפעול חשמלי. אבזור הבטיחות עשיר וכולל, מלבד שש כריות אוויר, גם מערכות בטיחות מתקדמות דוגמת בלימת חירום אוטונומית, התרעת רכב בשטח מת בנסיעה לפנים ולאחור, אורות אוטומטיים למניעת סינוור וחיישני חנייה היקפיים עם מצלמה אחורית.
עוד באבזור התקני: מערכת מולטימדיה עם מסך "8.4 ותאימות לאפל קארפליי ואנדרואיד אוטו, כניסה והנעה ללא מפתח ואפשרות להתנעה מרחוק. היבואנית תציע גם את ארגז האחסון הייעודי של ראם ("ראם בוקס", Ram Box) ורמת הגימור האמצעית "לרמי גולד" תציע תשעה רמקולים מבית אלפיין, מדרגות צד קבועות ודלת ארגז חשמלית.
גרסת "לימטיד" הבכירה כוללת, בין היתר, מולטימדיה עם מסך "12, מערכת שמע עם 17 רמקולים מתוצרת הרמן קרדון, מדרגות צד מתקפלות חשמלית ומשטח טעינה לטלפון חכם.
גרסאות ה-2500 וה-3500 מציעות את אותו מנוע 6.7 ליטר (6 ציל', טורבו-דיזל), אך בכיול שונה. דגמי ה-2500 מציעים 370 כ"ס ו-117 קג"מ, בעוד לגרסת ה-3500 יש 400 כ"ס ו-138 קג"מ. לשתיהן תיבת שישה הילוכים והנעה כפולה לא קבועה, כולל הילוך כוח.
-
עיצוב ונוכחות
 
-
תא נוסעים ומטען
 
-
מנוע וביצועים
 
-
נוחות והתנהגות
 
-
תמורה למחיר
 
-
מה חדש בראם 3500 2022
אין שינויים במפרט בשנת הדגם 2022.
-
סיכום