סביר להניח שרק מעטים בארץ עוד זוכרים את הפיאט פיורינו, טנדרון קטן על בסיס
הפיאט 127 מסוף שנות השבעים. אבל בספר הזיכרונות הפרטי שלי ייזכר הפיורינו
האפרפר דווקא כרכב מירוצים פראי וביזארי, בזכות ניר בן-ארי שהסב אחד כזה
למירוצי הראליקרוס המיתולוגיים באשקלון. בן-ארי, שהיה נכנס עימו לפניות
במהירות שרק אלוהים יודע איך יוצאים מהן בכיוון הנכון, הפך לרגע קצר את
הפיורינו התמים לכוכב. אלא שמאז זרם הרבה דלק בירקון, והפיורינו שנעלמה
מישראל עוד כשהתבססה על הדור הראשון של האונו, החליפה שני דורות נוספים
(שהתבססו על האונו דור-2 ואחרי כן על הפונטו) בטרם נטשה את הזירה
האירופאית. כעת היא חוזרת אלינו במהדורה שונה לגמרי, ומחזקת את מעמדה של
תורכיה כספקית כלים מסחריים לארץ.
הרכבים הפופולריים /