ניסאן נווארה 2021 חוות דעת
נבדק על ידי אלגוב אוהד-
רקע כללי
באמצע 2014 הוצג ניסאן נווארה החדש.
שלדת ה"אלפא" המשרתת את הדגם החדש שימשה גם את הדגם היוצא (D40), אך עברה שינויים רבים, לטענת אנשי ניסאן.
עם חשיפת הדגם האירופי בתערוכת פרנקפורט 2015 נודע כי הנווארה יוצע עם אפשרות יוצאת דופן בסגמנט לבחירה בין שני סוגי מתלים - בדגם ה-4x4 תתאפשר בחירה בין קפיצי העלים המסורתיים לבין קפיצי סליל מאחור, לטובת שיפור נוחות הנסיעה.
יחידת ההנעה חדשה לגמרי - את מנוע ה-2.5 ליטר מחליף מנוע 2.3 ליטר, עם אפשרות בחירה בין הספקים של 160 כ"ס (מגדש טורבו יחיד) או 190 כ"ס (שני מגדשי טורבו) ותיבת ההילוכים תציע 7 הילוכים בדגם האוטומטי, או 6 הילוכים בדגם הידני.
נעילה לדיפרנציאל האחורי תהיה בנמצא - אך כמו בעבר, זו תהיה אופציונאלית (הנעילה הסטנדרטית היא מוגבלת-החלקה).
למרות השימוש ברצפה דומה, מידות הנווארה צומצמו במעט - הן בבסיס הגלגלים, הן במרווח הגחון והן באורך הארגז.
מנגד, צמצום המידות אפשר את הקטנת קוטר הסיבוב ב-1 מטר (!) לעומת הדור היוצא - ולמרות המידות הפחות-גדולות, אנשי ניסאן טוענים לתא נוסעים מרווח משל הדגם היוצא.
עוד חשוב לציין כי כושר ההעמסה גדל משמעותית ל-1 טון (אם כי לא פורסם באיזו גרסת מתלים) - נקודת חושלה מהותית של הדגם היוצא.
מעבר לכך, תא הנוסעים מיישר קו בעיצובו עם הדור החדש של דגמי ניסאן והוא צפוי להציע שפע אבזור נוחות ובטיחות - כך, למשל, צפוי הנווארה להיות היחיד בסגמנט שיציע כסטנדרט מערכת בלימת חירום אוטומטית.
המידע המלא ייחשף עם השקת הדגם בישראל בסוף 2016.
-
עיצוב ונוכחות
 
-
תא נוסעים ומטען
 
-
מנוע וביצועים
 
-
נוחות והתנהגות
 
-
תמורה למחיר
 
-
סיכום