"פעילות האקסלרייטור" הסביר בועז ממו, מנכ"ל קהילת אקומושן והאחראי על פרויקט המאיץ "נועדה לנסות ולהתמודד עם המחסור בתשתיות תומכות למימוש רעיונות ייחודים בתחום התחבורה החכמה".
אחת הדרכים להתגבר על המחסור בתשתיות ולעזור ליזמים ליצור את הקשרים הנחוצים בתעשייה, היא מפגש בלתי אמצעי עם נציגי היצרנים הגדולים בחו"ל, שהגיעו גם הם לוועידה.
מחלקים את הפרסים לצוותים הזוכים: מאיר ארנון יו"ר EcoMotion ומיטל להבי, סגנית ראש עיריית תל אביב יפו
אחד המיזמים המעניינים שיזכו לתמיכה בשנה הקרובה הוא ה'סיטי טרנספורמר' שעוסק בבניית רכב חשמלי המסוגל לשנות את אורכו, וכך להדחק למקומות חניה צפופים ולצמצם את אחת הבעיות הקשות ביותר בכרך הצפוף. בין אלוש שנרתמו לעזור להעלות את הפרויקט על פסים מעשיים נמנה יוהאן טומפורדה. המהנדס והמעצב הגרמני הבכיר שנחשב לאחד מאבות ה"סמארט" ואחראי לתפישה החדשנית של המרצדס A המקורית.
עוד ברשימת המיזמים הנבחרים: אלגוליון - פרויקט לפיתוח מערכת לזיהוי מוקדם של אפשרות פיצוץ ושריפה בסוללות ליתיום-יון (הסוללות הנפוצות בטלפונים סלולאריים, כלי עבודה - ומכוניות היברידיות/חשמליות); היי-פארק, אפליקציה העושה שימוש ב-GPS ובמצלמת סמארטפון כדי לאתר חניות פנויות בעיר; גרין-און - אפליקציה המעודדת שימוש באמצעי תחבורה "ירוקים" ומתגמלת את המשתמשים; וטנגס - אפליקציה שמבצעת השוואה בין צריכת דלק של חברי קהילת המשתמשים.
באותה הזדמנות, במסגרת שיתוף פעולה נוסף של אקומושן עם עיריית תל-אביב, נבחרו שלוש אפליקציות להקלת בעיות תחבורה עירונית. 'אלתר נתיב' שמסייעת לבחירת נתיב תחבורה נכון עבור המשתמש, 'קאר-פאל' לשיתופי נסיעות עם דירוג חברתי ו'רב-פח' (כן, רב-פח. זו לא טעות כתיב) שמחליפה את כרטיס הרב-קו המוכר בסמארט-פון.
מחלקים את הפרסים לצוותים הזוכים: מאיר ארנון יו"ר EcoMotion ומיטל להבי, סגנית ראש עיריית תל אביב יפו