"נדמה לי שאפשר לומר שהתחרינו על המקום השני", סיכם מילן בתום המרוץ. למרות הביטחון שהוצג בהכנות והצהרות על כוונה לשמור על התואר, כנראה שאי אפשר היה להתחרות בפיג'ו. היצרנית הצרפתית שמה למטרה את שבירת השיא באופן שייקח שנים לשבור אותו פעם נוספת. היא הגיעה עם מכונית שנבנתה במיוחד עבור המרוץ, ה-208 T16 בעלת 875 כוחות הסוס ו-875 הקילוגרמים, 60 אנשי צוות ותקציב גדול במיוחד. המכונית של מילן, יונדאי RMR PM580-T, שהציגה נתון הספק ש"מתקרב ל-900 כ"ס", פשוט לא יכלה לה.

חוץ מהשיא המטורף של לואב, זכינו אתמול לשיא מרשים נוסף – בקטגוריה החשמלית. נובוהירו "מונסטר" טאג'ימה (Tajima), אלוף פייקס פיק 10 פעמים בעברו, הצליח לקבוע זמן של 9:46:53 דקות. זוהי הפעם הראשונה שמכונית חשמלית יורדת מתחת לקו 10 הדקות. המכונית החשמלית של טויוטה, אגב, עם רוד מילן (אבא של ריס ואלוף בעברו גם כן), לא הצליחה להביס את התוצאה של עצמה מהשנה שעברה (שהיוותה שיא קטגוריה, עד השנה). אפילו המכונית של מיצובישי עברה אותה, עם 10:21:866 דקות.
כל שנותר כעת הוא להמתין למרוץ בשנה הבאה. אחרי הכסף הגדול של פיג'ו והשיא המרהיב שהגיע איתו, אולי ייפרץ הסכר עבור שחקניות גדולות נוספות. כי אם לא, אז כנראה שהשיא של לואב באמת יעמוד בעינו לעוד שנים רבות.