בשביל להוסיף לטיפול הדינאמי הוסיפה רנו גם צמיגים ספורטיביים (שוב, אלו שב-RS), מתלים תואמים, כיול מחדש של ההיגוי החשמלי ובלמים משופרים.
כדי שלא יחשבו שאתם נוסעים במגאן סטיישן רגילה, המכונית תתגלגל על חישוקי 18 אינץ' ותזכה גם לגימורים ייחודיים מבחוץ ושלל כיתובי 'GT 220'.
השיווק של רנו מגאן סטיישן GT 220 יחל כבר החודש בצרפת, כשבהמשך יצטרפו גם שווקים נוספים מאירופה ועד יפן. זה אומר שרנו ככל הנראה מתכוונת לאירופה וליפן, בלי הרבה נציגויות באמצע, ולכן אין לכם ממש מה לבנות על לפגוש את המהדורה המוגבלת בכבישי ישראל. בינתיים, תוכלו להסתפק במגאן סטיישן הרגילה, ששיווקה החל כאן ממש לאחרונה, או במגאן ספורט שהגיעה לפני כמה חודשים, אבל לא בשילוב בין השתיים.