בשנת 2011 פרארי הכניסה לקופתה 2.25 מיליארד יורו – עליה של 17.3% לעומת שנת 2010. סך רווחי החברה עמדו על 707.5 מיליון יורו כשבניכוי כל ההוצאות נותרו בכיסי היצרנית 312.4 מיליון יורו – עליה של 3.2% לעומת התקופה המקבילה שנה לפני כן.
מספרים נאים נמצא גם כשנביט בנתוני המכירות הכלליים וגם בחלוקה לאזורים גיאוגרפיים. לא פחות מ-7,195 מכוניות חדשות נמכרו בשנה האחרונה עם סמל הסוס הצוהל – עליה של 9.5%. העליות הבולטות נרשמו בשוקי גרמניה (14.6% עם 705 מכוניות), אנגליה (23% ו-574 מכוניות) והמזרח התיכון (22% ו-450 מכוניות). השוק הגדול ביותר עבור מותג הספורט האיטלקי נמצא בארה"ב – 1,958 מכוניות ועליה של 8% ביחס לנתוני 2010; השוק עם שיעור הצמיחה הגדול ביותר הוא זה הנמצא במזרח הרחוק בעיקר בשל הפריחה במכירות המותג בסין – זינוק של 62.6% ו-777 מכוניות חדשות.
פרארי גם מדגישה כי כל המכוניות שעלו על הכביש ב-2011 הותאמו אישיים לדרישות הלקוחות בפריטים מרשימת האבזור.

אגב, נתוני הרווחים של פרארי לא הגיעו רק ממכירת המכוניות. המכירות בחנות האינטרנט של החברה עלו ב-25%, כמות המבקרים במוזיאון פרארי במטה החברה במראנלו הגיעו כמעט ל-250,000 איש רק בשנה החולפת, "עולם פרארי" (קניון ענק כולל רכבת הרים שכל כולו מוקדש לפרארי) באבו-דאבי הציג רווחים של 12.5 מיליון יורו וכמוהו גם שאר חנויות פרארי הפזורים ברחבי העולם שהציגו עליה כללית של 34%. בנוסף מציינת פרארי על עליה בכמות הצופים והחברים שלה ברשתות החברתיות.