פיג'ו 4008 מתבסס על הפלטפורמה של קודמו עם בסיס גלגלים של 267 ס"מ ורוחב של 180 ס"מ, אבל אהיה קצר משמעותית עם אורך של 434 ס"מ, כ-30 ס"מ פחות. אגף המנועים יציע מנועי דיזל של פיג'ו אבל גרסאות הבנזין יהיו תוצרת מיצובישי עם הספקים של 115 כ"ס ממנוע 1.6 ליטר ו-150 כ"ס מנפח 2.0 ליטר. נכון לעכשיו רק גרסת הבנזין הבחירה תקבל תיבת הילוכים אוטומטית (רציפה), בשאר הגרסאות יהיו תיבות ידניות. הלקוחות יוכלו לבחור אם הם מעדיפים הנעה קדמית או הנעה כפולה כאשר השנייה תציע אפשרות לבחור בין מצב אוטומטי לבין מצב "נעילה" שנועד למצבים עם אחיזה נמוכה.

הגרסה שתוצג בתערוכת ז'נבה תציע 5 מושבים ולא ידוע עדין אם תהיה גם גרסה עם 7 מושבים. מבחינת אבזור לא צפויים חידושים מיוחדים אבל ניתן יהיה לקבל את ה-4008 עם גג זכוכית פנוראמי, מערכת ניווט גם כונן קשיח לשמירת שירים, אפשרות חיבור לאינטרנט והתנעה ללא מפתח.
שיווק ה-4008 יחל באירופה באפריל.