המכונית החדשה מוצעת עם יחידת הכוח ההיברידית שמוכרת מטויוטה פריוס, ועברה שינויים קלים. השילוב בין המנוע החשמלי למנוע בנזין בנפח 1.8 ליטר מייצר כאן 136 כ"ס, וניהול שונה יאפשר בחירה בין מאפייני הניהוג כולל מצב ספורט.

כרגיל בלקסוס, כבר בגרסה הבסיסית יהיה שפע אבזור, שיכלול ריפוד אלקטנרה, בקרת אקלים מפוצלת ומערכת שמע מקורית, חיבור בלוטות' ושמונה כריות אוויר. תמורת 15,000 שקל נוספים יקבלו הלקוחות גג נפתח ומראה פוטו-אלקטרית (נגד סנוור) שמשלבת מסך ומצלמה אחורית. ריפודי עור יימכרו בתוספת 15,000 שקל נוספים.
מעניין לציין שדגם ראשון של המכונית נחת בארץ כבר לפני מספר שבועות, לביקור קצר למטרות תקינה. ביוניון מוטורס ניצלו זאת כדי להציגו ללקוחות פוטנציאלים, וכבר רשמו כמה עשרות הזמנות טרם החל מסע השיווק הרשמי.