ביום שלישי שעבר, ה-25 למאי, בשעה 09:00 בבוקר התגלגל ההאמר האחרון מפס הייצור במפעל החברה שבשרברפורט – לואיזיאנה. על-פי תכנוני החברה האם (GM) אמור היה המפעל לסיים פעילותו כבר בתחילת ינואר השנה, אך הזמנה מיוחדת מצד חברת השכרה אמריקאית (ששמה לא פורסם) הותיר את המפעל פעיל עד עתה, לסיום ייצור 850 היחידות הנוספות שהוזמנו. במפעל אגב, יוצרו דגמי האמר H3 וה-H3T (גרסת הטנדר).
עם סגירת שעריו נסתם הגולל על ייצור אחד ממותגי השטח הצעירים אך המפורסמים בעולם, מותג שהחל דרכו כראוי לרוב אייקוני השטח הידועים בעולם – במלחמה; מלחמת המפרץ הראשונה ליתר דיוק – והפך לסמל אמריקאי פטריוטי עם גרסאות אזרחיות של ה-H1. האמר H2 התבסס על השברולט טאהו/GMC יוקון הענקיים ויוצר בין 2002 ל-2009. ה-H3 התבסס על הטנדרים ה"קומפקטיים" של GM – השברולט קולוראדו/GMC קניון ויוצר מ-2005 ועד עתה, כאשר מ-2007 יוצר גם במפעל GM בפורט אליזבט שבדרום אפריקה. ה-H3 הוצע כאמור הן בגרסה סגורה עם 5 דלתות והן בגרסת טנדר 'דאבל קבינה'.