ארכיטקט הברית עם ניסאן, ולאחרונה גם עם דיימלר, ציין כי הידוק הקשר בין היצרניות ויצירת סנרגיה בניהן, ממשיכה להיות הדרך בה יצעדו החברות הללו. מאמצי החברה ימשיכו בניסיון לבסס ולשפר את איכות המוצרים, מה שייתן גיבוי למבצעי "לא רואה מוסך" כמו שראינו לאחרונה. בנוסף צפויה רנו להשקיע בשנים הקרובות בהרחבת החדירה בשווקים מתים, דוגמת ברזיל, מקסיקו והודו.
אפרופו הודו, לרנו כבר יש תוכניות בשרוול. בדומה להונדה, גם רנו מבקשת לייצר מתחרה לטאטא נאנו המצליחה כשתג המחיר יהיה דומה לנאנו ויעמוד על 2,500 דולר. בניגוד לנאנו, לרנו אין כרגע תוכניות לייצוא מחוץ להודו. אם כבר תצא מכונית התקציב המתוכננת של רנו מחוץ להודו יתכן וזה יקרה בגרסה חשמלית שעשויה להיות יקרה מידי עבור השוק המקומי, אך מספיק תחרותית בשווקי החוץ שהולכים ומתמלאים במתחרים.