מלבד שינויים קוסמטיים חיצוניים ושיפור סביבת הנהג לטובת תחושה מודרנית יותר זכה הטרנספורטר החדש למספר גרסאות הספק של מנוע ה-TDI בנפח 2.0 ליטר: 84 כ"ס, 102 כ"ס, 140 כ"ס ו-180 כ"ס. כולם מלבד גרסת ה-84 כ"ס, יוצעו עם תיבת הילוכים אוטומטית רובוטית (DSG) בעלת שבעת ההילוכים.
הטרנספורטר יוצע בארץ בשפע גרסאות ושילובים שביניהם: מרכב סגור (מטען) או רגיל (נוסעים), קצר או ארוך, גבוה או נמוך. הגרסה החזקה תוצע כמובן גם בתצורת ה'קארוול' המצוידת יותר (1+8) או ה'מולטיוואן' המהודרת למדי ביחס לכלים מסוג זה.
הטרנספורטר מעולם לא היה זול במיוחד והמגמה הזו תישמר. המחירים יחלו ב-210,000 שקלים לגרסה הידנית הרגילה, ויטפסו מעלה לכיוון ה-295,000 בגרסת הנוסעים המצוידת (140 כ"ס). גרסת הקראוול המהודרת תעלה החל מ-363,000 שקלים והמולטיוואן המפואר יחסית יגע כבר ל-436,000 שקלים לא זולים כלל.