יחד עם המנוע עורכת הופעת בכורה בפרארי תיבה רובוטית כפולת-מצמדים, עם 7 הילוכים. המשקל הוא רק 1,380 ק"ג, והשילוב מפיק ביצועים יוצאי דופן: 0 ל-100 בפחות מ-3.4 שניות, שיפור של 7 עשיריות לעומת ה-F430 הרגילה ו-2 עשיריות טוב יותר מהסקודריה הספרטנית. המהירות המרבית היא 325 קמ"ש. ועם כל עוצמת המנוע והביצועים הללו, פליטת CO2 (כן, אפילו פרארי מדברת על כך) קוצצה בשיעור דרמטי, מ-420 ל-320 גרם/ק"מ.
יחד עם המנוע החדש מגיעים כמובן גם חידושים בתחום השילדה ומערכות העזר. שינוי בולט חל בדיפרנציאל האלקטרוני מוגבל-ההחלקה ובמערכת בקרת המשיכה המתקדמת, שעכשיו נשלטים על-ידי יחידת בקרה משותפת – ומאפשרים תאוצה חזקה ב-32% מבעבר ביציאה מפניות. אותה יחדית בקרה שולטת גם על מערכת ABS חדשה, כאטשר הבלמים גם מצוידים בפונקציית
"קדם-הפעלה" היוצרת לחץ קל במערכת ומביאה את הרפידות למגע עם הדיסקים כאשר הנהג מרפה מדוושת המצערת. פרארי טוענת למרחק בלימה יוצא דופן של 32.5 מ' מ-100 קמ"ש – תאוטה ממוצעת של למעלה מ-1.2 G!
התמונות שפורסמו עדיין לא חושפות את פנים המכונית, אך פרארי טוענת לממשק ארגונומי "מהפכני" כאשר כל הפקדים ואמצעי השליטה ממוקמים בסביבת ההגה.
עוד אנו יכולים לספר כי בסיס הגלגלים גדל מ-2.60 ל-2.65 מ'. האורך הכללי גדל רק במעט, מ-4.51 ל-4.53 מ', הרוחב גדל בכ-1.2 ס"מ מ-1.925 ל-1.937 מ' והגובה נותר ללא שינוי, 1.21 מ'. לגבי העיצוב – ובכן אין מדובר במהפכה, ואפשר לזהות כאן קווי פרארי קלסיים. את המכונית תוכלו לראות בעיניים בתערוכת פרנקפורט בספטמבר.