ה-207 תשתמש במנועים המוכרים של ה-206: 1.4 ל' 8 שס' עם 75 כ''ס, 1.4 ל' 16 שס' עם 90 כ''ס ו-1.6 ל' 110 כ''ס בתחום הבנזין, 1.4 ליטר HDI 70 כ''ס, 1.6 HDI עם 90 כ''ס ו-1.6 HDI עם 110 כ''ס. בשלב זה, האופציה הלא-ידנית היחידה היא תיבה רובוטית שתוצע עם מנוע ה-1.4 ל' 16 שס'. תיבות אוטומטיות מיועדות להגיע מאוחר יותר. לקראת סוף 2006 יצטרפו שני מנועי 1.6 ל' חדשים, אשר פותחו בשיתוף עם ב.מ.וו וישמשו גם את הדור הבא של המיני: הגרסה האטמוספרית תציע 115 כ''ס, וגרסה מוגדשת-טורבו תפיק 150 כ''ס. בינתיים לא מדברים על גרסת GTI אולם זו, מן הסתם, תקבל מנוע חזק עוד יותר לכשתופיע.
עיצוב הפנים של ה-207 פשוט ונקי ולא תואם את העיצוב החיצוני המוחצן. בפיז'ו מציינים את ריבוי האופציות לעיצוב תא הנוסעים. האבזור כולל אופציות כמו בקרת אקלים מפוצלת וחיישני גשם ותאורה; פריט מעניין הם פנסי פניה סטטיים המיועדים להאיר טוב יותר את הכביש בכיוון אליו פונה המכונית, אשר מופעלים אוטומטית כאשר ההגה מופנה יותר מ-25 מעלות (במהירויות גבוהות) או 50 מעלות (במהירויות נמוכות). באירופה מוצעות 6 כריות אויר כסטנדרד – אצלנו יש להניח שהמכונית תוצע עם פחות. נחכה ונראה.
ה-207 תערוך את הבכורה בתערוכת ז'נבה הקרובה ושיווקה באירופה יחל באמצע 2006. אלינו היא תגיע ככל הנראה רק לאחר הופעת תיבה אוטומטית, ובינתיים ימשיך שיווקה של ה-206 לפחות בשנתיים הקרובות – בדומה לצעד שפיאט עשתה עם הפונטו עם השקת הגרנדה פונטו.