חודשים ספורים אחרי שהציגה את הפאנאמרה טורבו S אי-הייבריד (E-Hybrid) החדשה, פורשה מוסיפה לה גרסת מרכב שנייה - סטיישן, או בשפת היצרנית "ספורט טוריזמו". תצורת המרכב החדשה נחשפה לראשונה בתערוכת ז'נבה, לצד הפאנאמרה טורבו S אי-הייבריד, וכעת השתיים מתמזגות כאמור למכונית אחת.


מערכת הכלאיים נתמכת במצברי ליתיום-יון בעלי קיבולת של 14 קילו-וואט שעה, שנטענים גם מרשת החשמל בתוך שעתיים וחצי עד שש שעות בהתאם לסוג השקע. הפאנאמרה ספורט טוריזמו הבכירה מאיצה מעמידה ל-100 קמ"ש בתוך 3.4 שניות (ללא שינוי מהדגם הרגיל), ל-200 בתוך 11.9 שניות (לעומת 11.7) ומגיעה למהירות מרבית זהה - 310 קמ"ש.
מרשים לא פחות הוא נתון תצרוכת הדלק: 33.3 ק"מ לליטר בממוצע בתנאי מעבדה (34.5 ק"מ לליטר בפאנאמרה טורבו S אי-הייבריד רגילה), בעוד הטווח החשמלי דומה - 49 ק"מ בין טעינות עם מהירות מרבית של 140 קמ"ש.

הפאנאמרה טורבו S אי-הייבריד ספורט טוריזמו - כן, השם ארוך, מוצעת למכירה באירופה בתמורה למחיר של החל מ-188,592 יורו כולל מסים (גרמניה). בישראל היא לא תוצע בייבוא סדיר, אך בעבר היבואנית הצהירה כי תשווק את גרסת הטורבו S אי-הייבריד ללקוחות שיהיו מעוניינים בהזמנה מיוחדת. מחיר הגרסה החדשה בישראל אינו ידוע. דגם הספורט טוריזמו הרגיל צפוי לנחות אצלנו בחודשים הקרובים.